mujaffas Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Noen fra Bimmers som har tenkt seg dit eller?....
mujaffas Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 http://www.custommotorshow.se/ For de som ikke vet det ligger Elmia i Jönköping....
Tommy Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Er en del år siden jeg var på elmia, men det er et meget bra arrangement. Leste også at de hadde klart å få Chip Foose til å komme i år.
cheron Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Var der 4 år på rad på 90 tallet.. Helsike så fort tida flyr... Kanskje en tur neste år, i år jobber jeg i påsken. Er ett bra show! Mye snadder og se på
oddis Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Jeg vurderer sterkt å ta meg en tur på søndag. Aldri vært der, men reportasjene fra hvert år er svæært innbydende Er visst store fasiliteter så tar tid å gå gjennom alt. Skal være Nordens største bilmesse.
[Martin] Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Jeg og en kompis skal ned en tur i morra. Blir vel tredje året på rad vi er der, og det er alltid bra. Absolutt verdt turen. Turen går dessuten ganske fort. Veldig bra veier nedover i sverige, og 110-sone..
mujaffas Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Ja ! Det skal få alt skryt 1 dag blir nesten litt lite der ... Er jo alt for en hver smak her .. alt fra racing/bane til feeete amcars.. en del heftig mc der også.. De drar alltid kjendiser fra bilmiljøet til Elmia.. Ikke vært der på noen år nå.. så blir spennede der.. Vi drar nedover på lørdag..
erneland Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Jag har varit på Elmia idag. Det var en hel del trevligt att se på! Gillar "Limmets" E30 med M5 V8 och kompressor! Det är värt att åka dit, bara bilturen är ju trevlig också! Mvh Michael
mujaffas Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Jag har varit på Elmia idag. Det var en hel del trevligt att se på! Gillar "Limmets" E30 med M5 V8 och kompressor! Det är värt att åka dit, bara bilturen är ju trevlig också!Mvh Michael Holdt det med en dag der i år da? Så du noe til Foose?
Heib Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Jag har varit på Elmia idag. Det var en hel del trevligt att se på! Gillar "Limmets" E30 med M5 V8 och kompressor! Det är värt att åka dit, bara bilturen är ju trevlig också!Mvh Michael Holdt det med en dag der i år da? Så du noe til Foose? En dag håller gott och väl.. Så stort är det inte
Danniboy Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 jeg har vært der.. mange fine bmw er der.. masse morro absolutt verdt det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå