Gå til innhold

e12 vurderes solgt


Sarah
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge ett av prosjekta mine. Orginal 528ia.

Bilen er i god stand, nylakkert, men ikke perfekt lakk.

Helt og fint blått interiør. Holder på å bygge om til manuell og 3,5l. (E34)

Ny høgre framskjerm, H&R senkesett, orginal alpina frontspoiler, 7-8 x 16" alpina felger. Elektrisk takluke og fargaglass. Selges som den står. En del monteringsarbeid må påregnes. Artig leketøy! :wink:

7c9kzkndgugepe20f74e.jpg

gzyn1ksppgixrttvdibn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har alle delene som skal til for og få den sammen igjen? d er vell rå å få skilter på den? er interisert i bilen. har du flere bilder kan du maile de til meg rmx_jm9@hotmail.com eller pm :)

mvh Jørgen

Ja den står så å si helt komplett, eneste som ikke er i bilen er motoren, men den har jeg liggende og skal sette på plass den i løpet av kort tid :) Ingen problemer med å få skilt på den, så det skal ikke være noe problem :)

Skal sende flere bilder av bilen når jeg kommer hjem jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvis den ikke er solgt er jeg inntresert i flere bilder av bilen.

Har du orginal motoren til den også?

På førehand takk.

Mail gunnleifkalvik(krøllalfa) hotmail.com

eller påmob 41234107

Hei! Jeg kan sende deg bilder på mail når jeg kommer hjem :)

Har orginal motoren stående, men den funker ikke. Plan var å sette inn en 3,5 l motor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei! Er interessert i denne! Har du satt i motoren enda? Går motoren fint nedi og passer den i motorfestene? Står girkassen/drivverket i? Er det elektriske lagt opp? Hva slags arbeid må påregnes?

Ser på finn.no-annonsen at du ikke har pedalsettet og mellomakslingen? Er dette det eneste som mangler?

Ble litt mange spørsmål her! :P Gjerne send flere bilder på PM eller så kan jeg sende emailadressen min på PM hvis det er lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...