Gå til innhold

Slettes


Willersrud
 Share

Anbefalte innlegg

Har du grill, panserlås (som festes i grillen) hvit blinklys fremme (venstre) og baklykter om du har (røde/hvite) pris vær for seg og samlet ?

takk

Har grill, panserlås og blinklys. baklykter til sedan har jeg kun de som står på den sølvgrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kommer aldri til å legge den saken død her på forumet så lenge du prøver å selge ting.. Hvordan kan vi her på forumet ha noen som helst garanti for at du aldri kommer til å gjøre slikt igjen? Når du juger så mye som du gjordet så kan du ikke tro at folk skal begynne å tro på deg igjen. Ærlighet varer lengst her i verden, vet ikke om du har lært dette av dine foreldre men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å legge den saken død her på forumet så lenge du prøver å selge ting.. Hvordan kan vi her på forumet ha noen som helst garanti for at du aldri kommer til å gjøre slikt igjen? Når du juger så mye som du gjordet så kan du ikke tro at folk skal begynne å tro på deg igjen. Ærlighet varer lengst her i verden, vet ikke om du har lært dette av dine foreldre men.

Dette er unødvendig, syns jeg. En sak har alltid to sider, og alle har mulighet å velge selv hvem man vil handle av. At noen har dårlig erfaring med noen, tilsier ikke at man skal hetses og trampes på som her! Gjør opp personlig og ikke spre gallen din her på forumet, så er det som sagt opp til hver enkelt hva de vil gjøre. Du har ihvertfall fått fram poenget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å legge den saken død her på forumet så lenge du prøver å selge ting.. Hvordan kan vi her på forumet ha noen som helst garanti for at du aldri kommer til å gjøre slikt igjen? Når du juger så mye som du gjordet så kan du ikke tro at folk skal begynne å tro på deg igjen. Ærlighet varer lengst her i verden, vet ikke om du har lært dette av dine foreldre men.

Dette er unødvendig, syns jeg. En sak har alltid to sider, og alle har mulighet å velge selv hvem man vil handle av. At noen har dårlig erfaring med noen, tilsier ikke at man skal hetses og trampes på som her! Gjør opp personlig og ikke spre gallen din her på forumet, så er det som sagt opp til hver enkelt hva de vil gjøre. Du har ihvertfall fått fram poenget ditt.

Jeg og mange andre synes det er svært greit å vite om personen vi handler av lurer oss eller ikke. Er jo en grunn til at vi har en egen tråd for seriøse/useriøse kjøpere og selgere! Så spar meg.. Dette er IKKE første gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du grill, panserlås (som festes i grillen) hvit blinklys fremme (venstre) og baklykter om du har (røde/hvite) pris vær for seg og samlet ?

takk

Har grill, panserlås og blinklys. baklykter til sedan har jeg kun de som står på den sølvgrå.

Er ikke noe bilde av baken på den sølvgrå :)

Men om du kan gi meg en pris på ver enkel del og en pris samlet hadde det vert fint.

venstre blinklys fremme (hvit)

Panserlås (med wire)

grill

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du grill, panserlås (som festes i grillen) hvit blinklys fremme (venstre) og baklykter om du har (røde/hvite) pris vær for seg og samlet ?

takk

Har grill, panserlås og blinklys. baklykter til sedan har jeg kun de som står på den sølvgrå.

Er ikke noe bilde av baken på den sølvgrå :)

Men om du kan gi meg en pris på ver enkel del og en pris samlet hadde det vert fint.

venstre blinklys fremme (hvit)

Panserlås (med wire)

grill

takk

skal ligge bilde bak av den sølgrå på øverst på første side her?, gjør det hos meg, men PM sendt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Diselmotoren solgt:)

uten dynamo, NY starter og servo. så det ligger her fortsatt:)

forholdsvis ny cluch også. (virket i vertfall etter min mening som om den var ny)

Forskjermer, panser, dører, intereør, bakluke, fangere(med tåkelys foran) og tannstang er også salgsvare, lite rust:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Lør Mai 01, 2010 20:42 fikk jeg tilsendt mail fra deg der du beklaget deg og du sa du skulle sende meg grillen du ikke gjorde i første omgang.

Kan enda ikke se og ha fått hentelapp på denne grillen og lurer på om du fortsatt har denne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...