Gå til innhold

Rallycross/bilcross


 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som driver med rallycross/bilcross eller kjenne noen som driver med det??

I så fall, legg ut bilder eller film her :D

Dette er et tema som intriserer meg mye, og kansje noen av medlemmene her!

Begynner med mine Bilcrossbiler: En trimma E30 325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder på med rallycross supernasjonal klasse 3. Ligger masse klipp på min hjemmeside: http://www.knottholet.com

Har også filmer fra sesongen 2007,2008 og 2009. Disse kan bestilles fra meg.

Ligger forøvrig masse bilder av det nye prosjektet vi holder på med under bmw-prosjekter her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått! Da tror jeg at jeg så deg på Lyngås i 2009, var å kjørte på Juniorlandsfinalen, så var jeg på lyngås på søndagen!

Favoritten i Klasse 3 er definitivt Terje Morstad :D

Den er SYKT rå den E46 hannes med S14 motor!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått! Da tror jeg at jeg så deg på Lyngås i 2009, var å kjørte på Juniorlandsfinalen, så var jeg på lyngås på søndagen!

Favoritten i Klasse 3 er definitivt Terje Morstad :D

Den er SYKT rå den E46 hannes med S14 motor!!!

Det er nok ingen umulighet at du så meg nei. Jeg løper rundt der og filmer hele tiden jeg. Brukte Myhren Motorsport-klær i fjor. I år har jeg fått ordnet meg egne klær.

Nja, Terje er en bra sjåfør uten tvil, men han har hatt veldig mye uflaks med diverse motorhavarier og slikt. Det er veldig tett og hardt i toppen i klasse 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått! Da tror jeg at jeg så deg på Lyngås i 2009, var å kjørte på Juniorlandsfinalen, så var jeg på lyngås på søndagen!

Favoritten i Klasse 3 er definitivt Terje Morstad :D

Den er SYKT rå den E46 hannes med S14 motor!!!

Det er nok ingen umulighet at du så meg nei. Jeg løper rundt der og filmer hele tiden jeg. Brukte Myhren Motorsport-klær i fjor. I år har jeg fått ordnet meg egne klær.

Nja, Terje er en bra sjåfør uten tvil, men han har hatt veldig mye uflaks med diverse motorhavarier og slikt. Det er veldig tett og hardt i toppen i klasse 3.

Ja han har det, å det er synn! Men det har kommet veldig mange dyktige sjåfører å ikke minst gromme biler i klasse 3 ja! Også kommer det jo 2 E82 denne sesongen, tror det blir DRIT rått jeg :applause:

Nå skal jo BMsport komme med en ny fiesta til denne/neste sesong, hvis jeg ikke tar helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg en tur i på en traktorvei med min førstebil:P hatt denne siden jeg var 13år og den tikker og går enda.. men kan vel kalle det mere offroad/amatør kjøring.

Men gøy var det! hehe :D

Haha, du har nu godt med frieksos vertfall :wink:

En kompis av meg har også en sånn svart polo som vi kjørte OVERALT! dritartig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også drevet litt med bilcross. Men ga opp E30'n pga altfor lite vekt bak i forhold til fronten. Forakselen er jo montert 40 cm for langt bak på disse. Med sekser henger jo nesten halve motoren foran framhjula.

Så nå bruker jeg en Opel Corsa GSI.

Her er bilde av E30'n da den var nybygd:

oinks0ezimoa9v9tc2ym.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 har motor/forstilling riktig montert, derimot sett en Auda?? [-X

Her min E30 jeg kjørte bilcross med, m20b25 gikk bra ca 190-200hk, coilovers, 100% sperre selvfølgelig :wink:

Rimelig E30 M3 bredding i stål :lol:

brqn2fu0zbv665t6qpn6.jpg

Ledet heatet fra bilde ble tatt, runden etter kjørte jeg av felgen gitt #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 har motor/forstilling riktig montert, derimot sett en Auda?? [-X

Her min E30 jeg kjørte bilcross med, m20b25 gikk bra ca 190-200hk, coilovers, 100% sperre selvfølgelig :wink:

Rimelig E30 M3 bredding i stål :lol:

brqn2fu0zbv665t6qpn6.jpg

Ledet heatet fra bilde ble tatt, runden etter kjørte jeg av felgen gitt #-o

Coilovers i bilcross? er ikke det litt dyrt for bilcross?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du på NM i 2010 maze? filme?

Forøvrig er den råeste supernasjonal-bilen i Norge den Holden Commodoren som jostein kjørte/kjører? hvor har det blitt av denne?

Ellers så handler jo rallycross om Volvo, det er selve bilen, når weberne på en 3,0-16v firrer åpner for fullt på langsletta på lyngås, det er lydporr det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...