SweetBMW Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Tenkte bare legge ut fattern sin 520i E60 her siden han har fattet at en ren bil er en glad bil.... Så da fikk jeg lov å kjøre litt og vaske denne inni og utapå og sånt.. Fikk bare tatt en par kjappe bilder utenpå før merkelig nok politiet rullet inn... Jaja... Bilen: 2005 modell 520i 2,2 M54 172Hk @ 86000 km. Manuell Steel Grey Comfort Seter Xenon Pluss diverse annen snacks. Det eneste som mangler på denne er LITT større felger og kanskje de-badge og eventuelt Mtech.. Men kom med deres meninger må legge ut resten av bildene når jeg kommer hjem siden bluetooth ikke funka på fattern sin laptop.. Mvh Tommi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Fin fin bil Tommi! Flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 du bare klør i fingra etter å ta den du tenker jeg!!! bilder kommer så snart bluetooth er oppe å går igjen :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Nais Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Spørsmål, hvordan går egentlig 2.2 liter`n i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 den er helt grei.. noe supersprekt er det ikke, men det er absolutt minimum(man får vel ikke mindre heller) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Det er jo ingen sportsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 nei det er det jeg sier også.. men fattern tror det.... men nå ern på utkikk etter ny da.. så jeg trygler desperat om en 530 eller noe.... de er jo ikke så ille i pris i E60 utgaven.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Nei det er de ikke. 530 Diesel. Det går jo helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå