Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke noe å anbefale (men det vet du vel). Uansett gjør det skade, men selvsagt har det noe med belastning og hastighet å gjøre hvor langt du faktisk kommer. :)

Du nevner ikke hvordan bil eller om det er automat eller manuell så er noe vanskelig å svare..

Skrevet
Er ikke noe å anbefale (men det vet du vel). Uansett gjør det skade, men selvsagt har det noe med belastning og hastighet å gjøre hvor langt du faktisk kommer. :)

Du nevner ikke hvordan bil eller om det er automat eller manuell så er noe vanskelig å svare..

Skiftet clutch og lettet svinghjul på min manuelle 318is, så kjørte 2 mil uten girolje, det er litt rasle lyd, men det er jerne bare den kjente chatter noisen fra lettet svinghjul? :)

Skrevet

Du får bare prøve og se...

Vet om folk som har kjørt betydelig lengre uten olje, men det er på sierra, 240 osv...

Skrevet

jeg har kjørt ca 2mnd inkl 3 banekjøringer på min gamle sierra før jeg tenkte å sjekke olje på girkassa da jeg syns den begynte å ule litt.. og da var dreva i kassa helt tørre :P

med ca 300hk :P

Skrevet

Nå må vi huske at Ford hk er bare føll, å de føll ikke me.... hehehe

Kan variere. Hvis den holder tett etter du har fylt olje, har simmeringene klart seg, og da har det ikke vært over 120 grader iallefall. Skal se den klarer seg bare godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...