Julian Sommer Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Har du bakrutespoiler eller/og ei lydpotte (bakre) som lager litt mer lyd enn den originale? Send PM hvis du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestlandslefsa Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Har du bakrutespoiler eller/og ei lydpotte (bakre) som lager litt mer lyd enn den originale?Send PM hvis du har Har strøken bakrutespoiler, men er litt itvil om jeg vil selge den Hva byr du eventuelt? Har kunn den orginale lydpotta, men er vell bare å borre noen hull om du vil ha mer lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestlandslefsa Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfrisvoll Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 har du topp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 bilder av intriøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestlandslefsa Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 har du topp? Har topp ja Til m20b20.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestlandslefsa Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 bilder av intriøret? Kan ta noen en av dagene Men førerstolen er masse rifter og hull i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfrisvoll Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 hva skal du ha for toppen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestlandslefsa Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 hva skal du ha for toppen da? Hmm, er ikke sikkert på hva jeg kan ta for den jeg Kom med et bud på PM du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestlandslefsa Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Har fortsatt masse deler liggende! Det meste går billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjoms71 Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 hei har du motoren endå kjøpte meg ny bil igår og topp pakningen røk før eg kom meg hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestlandslefsa Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 hei har du motoren endå kjøpte meg ny bil igår og topp pakningen røk før eg kom meg hjem PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestlandslefsa Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Motor solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestlandslefsa Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 diff sperre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå