Marius85 Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Jeg trenger instrumentpanel og fjærer.. send pm om du har.. pris?
Vestlandslefsa Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 Taklukebryter ? Desverre, er sveiv på den luka jeg har
Vestlandslefsa Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 Jeg trenger instrumentpanel og fjærer.. send pm om du har.. pris? Chipen på instrumentpanalet er gåen. Og fjørene skal jeg beholde selv
Vestlandslefsa Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Har du ledningsnett og hjerne fortsatt? Komplett ledningsnett du tenker på? Har hjerne
Vestlandslefsa Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 har du fortsatt motor??? pris? Den er solgt
powerfulglenn Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Har du ledningsnett og hjerne fortsatt? Komplett ledningsnett du tenker på? Har hjerne Tjaa tenker på det ja Sånn at jeg får starta en motor i en E30 hehe
Vestlandslefsa Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Har du ledningsnett og hjerne fortsatt? Komplett ledningsnett du tenker på? Har hjerne Tjaa tenker på det ja Sånn at jeg får starta en motor i en E30 hehe Hmm, tror elnettet er kappa rett baksikringsboksen, så det er vell igrunn ikke noe å ha
Vestlandslefsa Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Har du justeringsmotor til høyre kjørelys? Er den festa på sjølve lyktene eller? Isåfall er den nok vekke, for har solgt lyktene
540I-Bimmerman Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Automat?, trenger den lefsa ved girspaken den automatgirspaken går nedi liksom. har du det?
Vestlandslefsa Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Automat?, trenger den lefsa ved girspaken den automatgirspaken går nedi liksom. har du det? Manuell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå