Gå til innhold

Min 1995 525ia


 Share

Anbefalte innlegg

Hei, forrige fredag kjøpte jeg meg en "ny" bil, en 1995 e34 525ia. Orientblå metallic, lakka sølv helt nederst. Den er temmelig godt utstyrt, ACS, AC, klima, stor kjørecomputer, cruisecontrol, cd-veksler, ABS, elektrisk m5 skinninteriør, 4x el-vinduer, el takluke, defa motorvarmer og alarm med fjernstyrt sentrallås, leselys i alle invendige lamper, belyste sminkespeil, virker som om det er en annen høytalerpakke i denne enn det var i min gamle -90 520, da det er diskanter også rett innefor speilene, i tilegg til di helt framme i ruta. Sikkert glemt noe.

Har ikke noen veldige planer med bilen, utenom svarte DE lykter, og mørke blinkere rundt hele, har svarte klare grøftelys liggende, har også noen 18" liggende som skal på i nærmeste framtid. Bestilte meg focal komponentsett til å ha fremme og focal høytalere til å ha bak i org hull, pluss focal forsterker til å drive dette.Håper det blir bra.

Legger ved noen bilder, en smule skitten bil, å en smule dårlig fotograf, men det får stå sin prøve. Kom gjerne med kommentarer :)

5.jpg

4.jpg

3.jpg

2.jpg

1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en knall fin bil! Er enig i at det må kanskje noen større sko på bilen, de som sto på nå var ...helt ok.

Skal du beholde sølvfragen nederst på bilen?

Kanskje legge ut litt interiørbilder også.

Deilig å ha litt utstyr i bilen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er piggfrie vinterdekk som står på nå. Tenkte jeg skulle beholde stripa nede ja, liker den:) ja, jeg får ta noen interiørbilder snart. Vaska og stelte bilen litt nettop, og fant en del steinsprut og småbulker, men den ser nå i det minste renere ut:

7.jpg

11.jpg

10.jpg

8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må jo se hvordan bilen er inni:-)

Er ikke så supper faan av sånne striper, men det er ikke stygt heller. Men alle har forskjellig smak.

Det blir jo litt steinsprut og småtteri på en litt eldre bil, det er helt normalt.

Hva med noen m.speil etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fin ut den der!

Dette er absolutt de fineste speilene som er levert på E34! Du må aldri finne på å montere de grusomme M3 speilene! Jeg vet at de kom originalt på M5 modellene i 94 og 95, men fytti - passer ikke inn i det hele tatt!

Få på noen 18" felger (som er stort nok på E34) så er du i mål :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speilene går ingen vei. Felger og sorte DE og sota blink rundtom, kanskje litt småflikking av de pittesmå rustflekkene som finnes her og der, så skal jeg si meg fornøyd. Smaken er som baken, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

td2iwhnt69h70ff9m59r.jpg

Det er gammle bilen min jooooo:D Har sett etter den inne på forumet, og nå har den dukka opp:)

Der har du gjort et utolig bra kjøp om den er like bra som når jeg hadde den;) Kjenner foholdsvis godt til historia frem til jeg solgte den! Så bare ta kontakt med meg på pm om det er noe du lure på!

Savner den bilen!!! Sendte med et pent bilde av den også! (Som jeg faktisk har hengende over skjermen min på jobb)

Hans Uno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...