xxxredlinexxx Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 hei. jeg er en gutt på snart 19år som er utrolig inntresert i bmw. spesielt e30. syntes de er helt sex. beste bilen jeg noen gang har hatt! bestemte meg for et par måneder siden at jeg sku restaurere den. gjøre den helt strøken å trimme den litt:) blir hel lakkering nye 18'' kant felger. bytta hele understellet. bytta stempel ringer, kammer, overhalt å porta topp, dbilias gasspjeld osv.. tenkte jeg da sku legge ut noen bilder:) fler bilder kommer etter hvert:)
e30 tic Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 ser lovende ut. må legge utr masse bilder og info
Mjaaland Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Gleder meg til update Var jammen høyt under taket der du skrur Det er fordel om du skal ha butt
Melkvik Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Gleder meg til update Var jammen høyt under taket der du skrur Det er fordel om du skal ha butt "butt" Bukk?
xxxredlinexxx Skrevet April 3, 2010 Forfatter Skrevet April 3, 2010 hehe ja:P står på lageret til fattern så er ganske høyt under taket der ja..
Mjaaland Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Gleder meg til update Var jammen høyt under taket der du skrur Det er fordel om du skal ha butt "butt" Bukk? Ja meinte bukk
xxxredlinexxx Skrevet April 3, 2010 Forfatter Skrevet April 3, 2010 håper på det:) var får at toppen fra kimmit så får montert den å kjørt den på lakkering så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå