Gå til innhold

Stabilisatorstag ombygging, Hjelp!


AutoMartin
 Share

Anbefalte innlegg

Stemmer det at for å bygge om fra gamle typen(med feste til stabstag i demperen) til det nye(med feste til stabstag i nedre bærearm) må gjøre som man ser på dette bildet? Altså montere de delene som er nederst på bildet til bærearmen for så å fjerne staget som går opp til demperen og da vil det passe? Må man kanskje bytte stabilisatorstaget? Kan noen bekrefte/avkrefte dette?bil8j5f7g9flae1owagj.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ? Mener du at du skal bytte fjærbenstaget? Den som går inn til demperen? Er bare å hente en spett å bøye stab-staget til du får på fjærbenstaget...

Ellers, så må du formulere spm ditt, skjønte egentlig ike helt hva u spurte etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det som er, som du sikkert vet, er at de første E36 kom med feste til stabstag i demperen. Men fra 6/92, tror jeg, kom de med dette festet i nedre bærearm. Da er demperne forskjellige(med og uten feste) på disse modellene. Og jeg sitter med to dempere uten feste, mens bilen min har dempere med feste, og jeg tenkte å bygge om sånn jeg kan bruke de nye demperne mine. Og da lurte jeg om dette bildet viser korrekt i forhold til denne ombyggingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønte jg hva du mente. Hør md Alxz på forumet. Han har mye mer peil enn meg på E36 og har demontert en del E36. Han har sikkert alt du trenger for å bygge om å. ;)

Mn jg r ike på pc nå, mn mobil. Så får ike kryssjekket. Sammenlign md etka på de forskjellige delene. Kan nok hjelpe dg mer når jg r hjemme. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...