jacooob Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Ønsker å kjøpe m3 3.0/3.2 bakerste del av eksosen.. ta kontakt på 45257478 eller send en pm.. mvh stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Jeg har et komplett 3.2l anlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacooob Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 får eg kjøpe bakerste delen? stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Kan du hente da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacooob Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 tror ikke eg orker å kjøre bil desverre.. stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Hvor er Sula hen da? Men hvor mye vil du gi for eksosen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacooob Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 sula er 20 min fra ålesund.. ta å hiv ut ett bilde da så kan eg by deg en pris:D stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Ok, skal se om jeg kan få ordnet et bilde og to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå