Gå til innhold

Bytte kasse, mellomaksel og klokke på e36 325, 91 modell.


aurebekk
 Share

Anbefalte innlegg

Vil skifte kasse, mellomaksel og klokke på min e36 325. vurderer og bruke deler fra en 320.. lurer på om det er noe klabb med tanke på dette eller om det bare er å smelle inn?

Ellers lurer jeg på hvordan jeg burde gå fram for å komme til på de øverste skruene på kassa..

Takk på forhånd for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som jeg tyder det så blir det at du må bruke drivakslinger fra diffen du setter inn ettersom de du har i bilen ikke passer på flensen. Hvis du vil bruke de drivakslingene du har så må du bytte innfestingen på diffen over fra den gamle.

Uansett.. hvorfor sette på en 320 diff?? Er ikke det veldig dumt? Feil utveksling, tåler mindre osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok :) da gjør jeg det :)

Det er mest fordi jeg har en gammel 320 stående. så da slipper jeg styr med og få tak i alle delene :) dessuten får jeg vel lavere utveksling, slik at den blir litt gøyere å hive på tørr asfalt :) bilen har likevel gått et stykke, og synger på siste vers :) så hvis jeg skal gjøre noe med den i framtiden så blir det vel og bytte motor, og da setter jeg selvølgelig inn kasse og diff som hører til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...