lysebo Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 ja... denne går som bakhjulstrekker for øyeblikket;) har drivaksel i garasjen. skal forresten få på servo om ikke så altfor lenge:D
lysebo Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Det er jo på vinteren det er gøy med IX! Men godt du sparer den for det. Går gjerne litt utover bilen hvis man satser litt jaa.. gøy med firhjulstrekk på vinteren. men denne skal nok inn i en varm garasje og vente på sollyset i samme strøken tilstand denne er vel 2wd for øyeblikket også det er den vettu;)
gnilb Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Det ble bra med nye baklykter Hva slags interiør er det i denne?
bbmw Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Nydelig bil, liker mtech 1. Skjelden fin kombinasjon med 325IX men personlig synes eg de nye lyktene bak ble litt for BLING til e30..
lysebo Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Nydelig bil, liker mtech 1. Skjelden fin kombinasjon med 325IX men personlig synes eg de nye lyktene bak ble litt for BLING til e30.. da veit nok ikke du hva bling er til e30. disse lyktene passer kun til biler som er svarte.
lysebo Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Det ble bra med nye baklykter Hva slags interiør er det i denne? ja.. jeg syns det blei veldig bra jeg. gjør mye på bilen det der. det er grått skinnintr i den. skal prøve og legge ut ett bilde av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå