fredrikt Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Tenkte jeg skulle montere angel-eyes lykter på bmw, en e36 sedan. Kjøpte for litt siden orginale Hella lykter, men så fort at stikket som er på lyktene ikke passer med det i bilen. I bilen så sitter det et stort rundt stikk, men fire ledninger inn og på angel-eyes lyktene er det en ledning til park, en til fjern og en til nærlys, alle med et dobbelt-stikk. Hvordan skal jeg da vite hvilken ledninger jeg skal bruke hvor, og hvordan finner jeg ut dette? Må jeg kutte ledningene fra det gamle stikket og sette på ny kabel-sko?
Jomso Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Alt jeg gjorde for å få strøm på Angel eyes(xenon) var å klipper å koble funka fjell for meg
///Mysild Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 har du bilder av dette? for det kan virke som om du har fått lykter til compact kanksje... skal være runde kontakter på alt bortsett fra compact, og den ekstra stikken som er til høydejusteringsmotoren...
Jomso Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 har desverre ingen bilder av det akkurat nå :s men det var vell 2 ledninger fra den ?boksen? om du har det? også 2 ledniger fra parklys, så klippte jeg begge og snurra ilag
Morten1989 Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Hvis du kjøpte de nye, skal det være med kabler får å koble seg inn på den runde stikken. Var iallefall slik på de jeg hadde. (hella med angeleyes)
fredrikt Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Følgte ikke med kabler, og snakket med Hellanor her i Skien å de sier at dette er en ting de ikke får tak i?
Morten1989 Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 jeg kjøpte fra koed.no, og da fulgte det med kabler
fredrikt Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 Kjøpte du lykter eller kabler på koed?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå