jall Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Hva er egentlig anbefalt her? Blir vell noen powerflex foringer eller Gs performance foringer. Skal til og skifte begge bærebroene fremme, så er vell like greit og ta foringene i samme sleng
jall Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 Bump Er vell like greit og bare bestille sentriske? Bilen skal jo egentlig bare brukes til vanlig kjøring..
Fixfax Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 liker du bilen som den er så er sentrike alternativet jeg har sentriske powerflex på min
jall Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 Joda, digger bilen jeg Det jeg lurte på var vel om den kunne bli bedre med eksentriske? Eller om det igrunnen ikke har noe og si på vanlig kjøring? Menmen, regner med det blir sentriske powerflex foringer, hehe
KalMar Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 eksentriske med ei gang !!! merker opprettinga på bilen blir endel ber!!
Øyvind L. Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Jepp.. Kjøp exentriske. Bedre styrefølelse også.. Bare kjøp originale BMW E30M3 foringer ifra M3 senere enn 1988mod.. De er vel så bra som powerflex sine.
Fliid Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Øyvind, Bedre enn powerflex eller noen andre levereandører av "gummi" , sier nå jeg.
Øyvind L. Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Fliid skrev: Øyvind, Bedre enn powerflex eller noen andre levereandører av "gummi" , sier nå jeg. Faktisk enig der.. Jeg tok av mine powerflex foringer..
Kjakan Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 ka e forskjellen på eksentrisk og sentrisk foring?
Øyvind L. Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Exentrisk til venstre: Mere massiv og hullet er ute av senter..
jall Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 Har bestilt M3 foringene nå. Skal disse forresten stå slik at hullet blir mot siden på bilen?
Øyvind L. Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 bmwi325 skrev: Har bestilt M3 foringene nå. Skal disse forresten stå slik at hullet blir mot siden på bilen? De to pilene som er på foringen skal peke mot hverandre altså inn under bilen..
jall Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Har fått bytta bærebroer nå, men var visst ikke nødvendig med nye foringer. Stod faktisk M3 foringer på, og de så ganske nye ut menmen, da har jeg vel foringer til neste gang da, hehe Tenkte heller ikke på og sjekke dette før jeg bestilte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå