jay Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Hei,ser flere e34 uten de kromlistene rundt vinduer og langs taket.De ser ikke så gammeldags ut. selges det sorte lister eller er disse lakkert?begynner og irritere meg disse kromlistene...
///FredriK.S Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 De sorte listene blir kalt for "shadowline". Mener dette var orginalt fra fabrikk, og er/var ekstrautstyr? Flesteparten som bytter, kjøper brukt vil jeg tro, eller så får man vel kjøpt nye hos koed.no eller gsbildeler.no ?
owyj Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Jeg handla brukte lister på koed for noen år siden. Ser at de har kun ett sett til touring nå, men er jo bare å se innom av og til så er man kanskje heldig www.koed.no -> E34 -> Brukte deler -> Diverse utvendig ekstrautstyr -> Diverse Har og sett folk som har lakkert listene med ett helt ok resultat. Mener jeg og har sett det i en tråd her inne.
Hawkon88 Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Skal du lakke selv bør du ta av listene før du lakkerer. Pusse dem ned med 400korning, det ideelle er å få fjernet "chromen", bruke plastprimer før du lakkerer sort. Det er nok litt jobb. Dessuten mener jeg dørlistene er bredere på orginale shadowline biler enn "chrome"line hvis du vil ha komplett pakke..
SofaKingFresh Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Får også billig "Shadowline Tape" på ebay Funker fett det og ska jeg si deg : ) Men nå har heldigvis jeg shadowline på min E34, men en kamerat kjøpte en sånn rull med teip. Kosta maks 200 : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå