bmw fann Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 jg har en 525d e60 2005 rett etter jg tok service p[ bilen skifta olje filter diesel filter klima filter luft filter fikk jg melding om increased emissions p[ skjermen er dt noen som vet hva dt er????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Fylte du tilfeldigvis bensin på en bensinstasjon du ikke har fylt på tidligere, da du hadde den på service..? Kan være at du har fylt dårlig bensin. Hvis ikke, bytt lamda-sensor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi85 Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Har maken bil. Jeg fikk denne feilen. Etter diagnose fant de deffekt luftmassmåler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feiringbruk Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Betyr øket utslipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Om det skjedde rett etterpå ville jeg tatt en telefon til verkstedet eller reist innom. At f.eks. lmm ryker RETT etter et verkstedbesøk synes jeg er noe snodig. De tar i det minste gratis diagnose for deg. Betyr øket utslipp Imponerende kunnskaper :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 når motoren får et nytt luftfilter får den mye mer lyft inn og skjønner ikke helt hva som skjer, gir da feilmelding, verkstedet skulle i dette tilfellet ha slettet adapsjonsverdiene i motorstyringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feiringbruk Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Om det skjedde rett etterpå ville jeg tatt en telefon til verkstedet eller reist innom. At f.eks. lmm ryker RETT etter et verkstedbesøk synes jeg er noe snodig. De tar i det minste gratis diagnose for deg.Betyr øket utslipp Imponerende kunnskaper :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw fann Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 TAKK FOR NYTTIGE INFORMASJON Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå