Solås Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 - Et komplett sett stoffinteriør. Fint i stoffet, eneste førerstol litt slitt. - Et panser der bmw merket er tinnet igjen så det blir en ren overtflate. strøkent. - En bagasjeromsluke der bmw merket er tinnet igjen. strøkent - Et sett 17" TSW felger med slitte helårsdekk. (Di på bilde ) - Armelen i svart skinn (fra en høyrestyrt) alt skal vekk til til en grei pris.
Solås Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Mauritiusblau - Metallic. en blå farge med andre ord
stian92 Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Det var synd. Er ikke helt den typen jeg er på utkikk etter. Du får uansett ha lykke til med salget.
Kobar Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 skal du selge andre deler av bilen? jeg hadde kjøpt panseret om jeg fikk med begge skjermene og grillen
Solås Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 desverre, skal nok bare selge panseret og bagasjelokket uten bmw merkene.
Frenball Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 - Et komplett sett stoffinteriør. Fint i stoffet, eneste førerstol litt slitt.- Et panser der bmw merket er tinnet igjen så det blir en ren overtflate. strøkent. - En bagasjeromsluke der bmw merket er tinnet igjen. strøkent - Et sett 17" TSW felger med slitte helårsdekk. (Di på bilde ) - Armelen i svart skinn (fra en høyrestyrt) alt skal vekk til til en grei pris. Legg inn et bilde av armlenet?
Solås Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 Skal prøve å få gjort det i morra ellers kan jeg sende på mms
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå