kristian87 Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Noen som har senterkopper til 17" AZEV-A felger. 2 stk 8,5" og 2 stk 10". Send PM om pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian87 Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Ingen? Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Tror du sliter med å få tak i nye fra forhandler. Men jeg lurer på om jeg har liggende 4 stk helt nye senterkopper til AZEV A. Hva pris ser du for deg å betale for slikt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian87 Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 De selger nye fra forhandler i Tyskland. Koster 600 kroner inkl frakt... Kan gi deg samme pris, dersom de er komplette med skruer og emblem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Om senterkoppene er lik på 17 som på 16 så har jeg 4 stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian87 Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 Tror 16" og 17" er like... Brukte eller nye? Hadde egentlig bare tenkt meg noe billig, siden de skal lakkeres sammen med felgene... Hvor mye skal du ha for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå