codex Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Svimlende mange fine biler her ja Synd at det ikke var flere BMW'er. BMW burde laget en ny serie... som var mer luxus, ekslusiv, high end, enda mer hest og sykt design... For og toppe de gamle klassikerene og M serien på ei mååååde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Hoho! Råeste merca jeg har sett! WORD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E38dreamin Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Hoho! Råeste merca jeg har sett! WORD! 6.0L - 670 hp (500 kW) - V12 Butirbo - 1000NM SYKT!! Nesten 700 hk i den lille bilen. Den er faktisk liten, ser liten og kompakt ut i real life. Skulle likt å teste den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Det som overrasker er at man tror de føles tunge og sledeaktig ut. SL65 veier ca 2100kg! men med overflod av NM føles det ut som man kjører en lettvekter av en bil. Jeg tipper 0-100 kmt er nede på 3tallet på den der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Jeg har aldri likt en Mercedes så mye som CLK Black Series og SL Black Series til Mercedes En slik CLK står helt klart på drømmelista... DTM versjonen av CLK har jo Enzo ytelse i følge eiere... DET er sjukt det, finnes ikke noe lignende fra Audi eller BMW... Kjøp deg en DTM CLK og sett på vanlige CLK paneler så har du verdens verste sleeper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Er ikke plass til "vanlige" paneler på en dtm...Er en grunn til de brede skjermene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Alt går med vold og vaselin, Wicky. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 hahahaahah Vold løser ingenting:p Men ja...fysisk er det umulig å få på "normale! skjermer og fangere på en dtm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Pessimist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 heller det enn optimist...En optimist opplever nedturer innimellom..En pessimist vil bare oppleve oppturer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Sier meg enig i den... og etter å ha sett DTM bilder, har nok du veldig rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 har vøri i Berlin selv og hatt photoshot, der ere mye gromt! første kvelden min der så jeg e36 turbo som var like rask som noen r-sykler i dragrace bortover på Ku.damm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Fy flate hvor mye tøffe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Må nesten si det er litt synd at bmw har lite å stille opp med i dette selskapet. Men fy flate for noen biler Mercedes stiller opp med her. Ikke snakk om miljøvennlige biler nei, V12 Biturbo.. Det står det respekt av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Mye snadder her ja Og som sagt har ikke BMW noe å stille opp med i dette selskapet. Likte også den Rivan, utrolig stilrene og vakre båter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå