MagnusA Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Og jeg oppfordrer selvsagt alle med interesse for banekjøring, og som har ønsker eller planer om å reise til Ringen, om å underskrive på kampanjen! Og ikke minst, når/hvis dere reiser så støtt opp om de lokale restaurantene og hotellene!
SSM Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Dvs. ikke bo på Lindner hotellene? Det motorsport hotellet var jo bare sååååååå digg!
T. Thøgersen Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Reiser man til Ringen er det mye koseligere å bo i f.eks Adenau synes jeg, hele Nürburg-området er jo dessverre blitt gjennomkommersialisert av de pengegriske eierne. Synd hele greiene, men jeg skal hvertfall ned opp til flere ganger i år igjen og kjøre på Den Beste Banen som eksisterer.
T. Thøgersen Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Og jeg oppfordrer selvsagt alle med interesse for banekjøring, og som har ønsker eller planer om å reise til Ringen, om å underskrive på kampanjen! Og ikke minst, når/hvis dere reiser så støtt opp om de lokale restaurantene og hotellene! +1
SSM Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Reiser man til Ringen er det mye koseligere å bo i f.eks Adenau synes jeg, hele Nürburg-området er jo dessverre blitt gjennomkommersialisert av de pengegriske eierne.Synd hele greiene, men jeg skal hvertfall ned opp til flere ganger i år igjen og kjøre på Den Beste Banen som eksisterer. Adenau er et koselig sted Hva hotell bor du på der da? Kunne tenkt meg å bodd på det som man ser når man kjører ned mot Exmühle. Håper på å få tatt meg en tur ned i løpet av sommeren, kjøre litt mer enn to runder denne gangen.
thorbis Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 er hos eddy det larsen. hotel am der northshleife. koselig sted det.
SSM Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Har ikke helt klart å plassere det hotellet, det ligger ikke i Adenau?
T. Thøgersen Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Reiser man til Ringen er det mye koseligere å bo i f.eks Adenau synes jeg, hele Nürburg-området er jo dessverre blitt gjennomkommersialisert av de pengegriske eierne.Synd hele greiene, men jeg skal hvertfall ned opp til flere ganger i år igjen og kjøre på Den Beste Banen som eksisterer. Adenau er et koselig sted Hva hotell bor du på der da? Kunne tenkt meg å bodd på det som man ser når man kjører ned mot Exmühle. Håper på å få tatt meg en tur ned i løpet av sommeren, kjøre litt mer enn to runder denne gangen. Vi har bodd på Blaue Ecke, ca 2 minutters kjøring fra ut/avkjørselen i Breidscheid/Ex-Mühle, der det hotellet du nevnte ligger, så det ligger også i Adenau. Kjekt å bo i Adenau, kort vei til Bitburger og en bedre pizza på Pinocchio.
MagnusA Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Kjekt å bo i Adenau, kort vei til Bitburger og en bedre pizza på Pinocchio. Eller Bitburger på "Die Kleine Kneipe" og en skikkelig Grillhaxe hos Renate på Lindenhof
T. Thøgersen Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Kjekt å bo i Adenau, kort vei til Bitburger og en bedre pizza på Pinocchio. Eller Bitburger på "Die Kleine Kneipe" og en skikkelig Grillhaxe hos Renate på Lindenhof Det er enda bedre. Eller hva med pesslunka Currywürst og tørt rundstykke i Brünnchen?
SSM Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 åååå pinocchio pizza...mmmm... Vi skulle lagd oss en engen Nürburgring tråd kanskje? Pinocchio Det var vel 25 grader den kvelden vi var der. Supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå