Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 291
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Og jeg oppfordrer selvsagt alle med interesse for banekjøring, og som har ønsker eller planer om å reise til Ringen, om å underskrive på kampanjen!

Og ikke minst, når/hvis dere reiser så støtt opp om de lokale restaurantene og hotellene!

Skrevet

Reiser man til Ringen er det mye koseligere å bo i f.eks Adenau synes jeg, hele Nürburg-området er jo dessverre blitt gjennomkommersialisert av de pengegriske eierne.

Synd hele greiene, men jeg skal hvertfall ned opp til flere ganger i år igjen og kjøre på Den Beste Banen som eksisterer. :mrgreen:

Skrevet
Og jeg oppfordrer selvsagt alle med interesse for banekjøring, og som har ønsker eller planer om å reise til Ringen, om å underskrive på kampanjen!

Og ikke minst, når/hvis dere reiser så støtt opp om de lokale restaurantene og hotellene!

+1

Skrevet
Reiser man til Ringen er det mye koseligere å bo i f.eks Adenau synes jeg, hele Nürburg-området er jo dessverre blitt gjennomkommersialisert av de pengegriske eierne.

Synd hele greiene, men jeg skal hvertfall ned opp til flere ganger i år igjen og kjøre på Den Beste Banen som eksisterer. :mrgreen:

Adenau er et koselig sted :) Hva hotell bor du på der da?

Kunne tenkt meg å bodd på det som man ser når man kjører ned mot Exmühle.

Håper på å få tatt meg en tur ned i løpet av sommeren, kjøre litt mer enn to runder denne gangen.

Skrevet

Adenau er et koselig sted :) Hva hotell bor du på der da?

Kunne tenkt meg å bodd på det som man ser når man kjører ned mot Exmühle.

Håper på å få tatt meg en tur ned i løpet av sommeren, kjøre litt mer enn to runder denne gangen.

Vi har bodd på Blaue Ecke, ca 2 minutters kjøring fra ut/avkjørselen i Breidscheid/Ex-Mühle, der det hotellet du nevnte ligger, så det ligger også i Adenau. :)

Kjekt å bo i Adenau, kort vei til Bitburger og en bedre pizza på Pinocchio. :mrgreen:

Skrevet

Kjekt å bo i Adenau, kort vei til Bitburger og en bedre pizza på Pinocchio. :mrgreen:

Eller Bitburger på "Die Kleine Kneipe" og en skikkelig Grillhaxe hos Renate på Lindenhof :mrgreen:

Skrevet

Eller Bitburger på "Die Kleine Kneipe" og en skikkelig Grillhaxe hos Renate på Lindenhof :mrgreen:

Det er enda bedre. Eller hva med pesslunka Currywürst og tørt rundstykke i Brünnchen? :lol:

Skrevet
åååå pinocchio pizza...mmmm...

Vi skulle lagd oss en engen Nürburgring tråd kanskje? :P

Pinocchio 8) Det var vel 25 grader den kvelden vi var der. Supert!

13460_461702735560_647675560_647147.jpg

13460_461702715560_647675560_6471468_5713152_n.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...