Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 291
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

For å gjøre en lang historie kort, (eller omvendt?..) så var vi gode og brisne en gang vi var der, og vi andre bestilte på ordentlig, ryddig måte, mens Iben bare glisa bredt og peka på bildet av den hjertepizzaen og sa "I want that heart-pizza-thing!"

"You crazy" fikk han som svar, tett fulgt av ett vennlig klaps i bakhuet. Hehe. Litt artig han som driver den sjappa. Når vi ble spurt om vi skulle ha mer øl, kom han med 4 av de stoore ølglassa. Vi så så tørste ut, mente han på. Og man sier jo ikke nei til Bitburger, spesielt når man er god og glad fra før. :mrgreen:

Blir bra å komme seg ned dit i påska igjen. Gleder meg stort!

Skrevet

Skal dere fly ned i påsken da eller?

Vi fikk automatisk den hjerte pizzaen vi :P Snakka jo Norsk og greier han som dreiv sjappa! hehe

Skrevet

Kanskje han syntes dere trengte litt kjærlighet fra kjøkkenet? ;)

Noen av oss flyr ned, mens jeg tar med meg to passasjerer og kjører 1-serien min nedover. Blir vel brått noen runder med den i år også. :) Ellers så har vi leid tre Swift på lørdag og søndag.

Ringen er Tingen. :mrgreen:

Skrevet
Er de race rigga swiftene det eller? Hva koster det?

Stemmer. Prisene er litt relativt av hvor mye man kjører og sånn, men de er absolutt gunstige. Og ikke minst, utrolig morsomme å kjøre! Har leid de flere ganger nå, og smiler like bredt etter hver kjøretur. :)

Skrevet
De flyr Göteborg-Frankfurt. Leier billigste leiebil der og kjører til Nürburg/Adenau.

Mulig jeg tar veldig feil, men tviler på om døm flyr GSE-Hahn hvis ikke det allerede er bestilt og alt er i orden da.. Så vidt jeg vet er den ruta en av døm som er historie f.o.m. 25 mars ????

Skrevet
De flyr Göteborg-Frankfurt. Leier billigste leiebil der og kjører til Nürburg/Adenau.

Mulig jeg tar veldig feil, men tviler på om døm flyr GSE-Hahn hvis ikke det allerede er bestilt og alt er i orden da.. Så vidt jeg vet er den ruta en av døm som er historie f.o.m. 25 mars ????

Det virker sånn ja. De flyr nok enten fra Torp->Frankfurt eller Rygge-> Düsseldorf vil jeg anta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...