JulianS Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Den er breiere enn e30 m3 tenker jeg... Jeg har bare dratt til boltene så den havner midt på jeg (ja skulle selvfølgelig brukt skiver men gadd rett og slett ikke)
Turbo Touring Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Grom banebil dette sorry ot, men hvor har du handla rutene?
MagnusA Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Vi har en standard Z3 tannstang kjøpt fra USA på E30'n, den har ca 2,7 runder. Passer i de originale festene, men vi shimset den opp i festene, ellers henger den fryktelig lavt. Standard E30 endeledd ellers.Har ikke merket noe annet enn positivt med det oppsettet. Dog skal det sies at den ikke har blitt kjørt noe særlig på bane, men på de sinnsykt dårlige veiene som er rundt omkring har vi ikke merket no bumpsteer når fjæringen komprimerer/strekker seg. Det var svaret jeg lette etter Så lenge den kan shimses til riktig posisjon og bredden mellom indre endeledd er den samme så blir det jo bra. Kanskje det var i tråden deres jeg så noe om det tidligere?? Og veiene her i østfold er jo den perfekte testbane for bump steer for tia
T. Thøgersen Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Vi har en standard Z3 tannstang kjøpt fra USA på E30'n, den har ca 2,7 runder. Passer i de originale festene, men vi shimset den opp i festene, ellers henger den fryktelig lavt. Standard E30 endeledd ellers.Har ikke merket noe annet enn positivt med det oppsettet. Dog skal det sies at den ikke har blitt kjørt noe særlig på bane, men på de sinnsykt dårlige veiene som er rundt omkring har vi ikke merket no bumpsteer når fjæringen komprimerer/strekker seg. Det var svaret jeg lette etter Så lenge den kan shimses til riktig posisjon og bredden mellom indre endeledd er den samme så blir det jo bra. Kanskje det var i tråden deres jeg så noe om det tidligere?? Og veiene her i østfold er jo den perfekte testbane for bump steer for tia Ja det har du jaggu rett i. Helt tragiske veier rundt om kring. Jeg garanterer som sagt ikke at det oppsettet vi har ikke gir bumpsteer, men har som sagt ikke merket noe spes til det ennå. Og en ting til, dere må ha nederste ledd på rattstammen fra en E30 med servo hvis dere skal bytte til Z3 stang. Snart påske jo!
R Andersen Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 men hvor har du handla rutene? Jeg kjøpte dem av en her på forumet, men de kommer i utgangspunktet fra en svenske som holder til på http://www.rejsa.nu Her har du annonsen hans; http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=3 ... ight=lexan
F.R.Johansen Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Ja det har du jaggu rett i. Helt tragiske veier rundt om kring. Jeg garanterer som sagt ikke at det oppsettet vi har ikke gir bumpsteer, men har som sagt ikke merket noe spes til det ennå. Og en ting til, dere må ha nederste ledd på rattstammen fra en E30 med servo hvis dere skal bytte til Z3 stang. Snart påske jo! Eller om dere sveiser om den gamle. Var ikke heeelt bolt on, sånn helt uten videre.
F.R.Johansen Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Forresten, Raymond; Looking good (akkurat som eieren)!
R Andersen Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Takk for det, kjekken! Hvordan jobber du til uka?
JulianS Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 feil vei men er et avsnitt der som er verdt for deg å lese
R Andersen Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Skal ikke kjøre i BMW-cup`n, så de reglene er ikke så aktuelle for meg.
F.R.Johansen Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Takk for det, kjekken! Hvordan jobber du til uka? Bare hyggelig, søtnos! Jeg har æren av å jobbe friuke til uka. Hvordan det?
T. Thøgersen Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Takk for det, kjekken! Hvordan jobber du til uka? Bare hyggelig, søtnos! Jeg har æren av å jobbe friuke til uka. Hvordan det? Begynner å bli litt vel koselig her gutter. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå