Testpiloten Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Ble en smule overrasket over å se dette på GS bildeler sin nettbutikk..
hagenisse Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Ikke helt bra GS... Jeg har forøvrig lurt på hvordan kvaliteten er på felgene deres.. godt å få klarhet i det.
Testpiloten Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Nei fikk litt hakeslepp jeg også kan du si..
Endre Hånde Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Testpiloten har nok bare prøvd å være litt kreativ....
Morgan GS Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 DETTE ER NOK EN LURING SOM HAR FÅTT TAK I ET PASSORD SOM HAN IKKE SKAL PÅ NETTBUTIKKEN VÅRES OG SKREVET INN SLIKE TING PÅ MANGE VARER . VI BEKLAGER DET SOM HAR SKJEDD HER MEN, DETTE ER IKKE NOE SOM VI SELV HAR GJORT. SAKEN ER ANMELDT TIL POLITIET , FOR DETTE ER TING SOM VI SER SVÆRT ALVORLIG PÅ. SER DERE FLERE TING SÅ TA KONTAKT MED OSS . morgan@gsbildeler.no
badsha Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 begynnte å lure hvor seriøst dette var..... men heldigvis er det ikke GS som står bak dette..
Testpiloten Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Regna med det var noe hacking greier ute å gå her ja.. Var vel kanskje litt teit av meg å henge ut GS da.. Men som de sier, all reklame er god reklame
Morgan GS Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Testpiloten skrev: Regna med det var noe hacking greier ute å gå her ja..Var vel kanskje litt teit av meg å henge ut GS da.. Men som de sier, all reklame er god reklame Det går bra det , folk får jo vite hva som har skjedd ihvertfall Tydelig at noen har får lite og gjøre..... når de gjør slike ting som dette
Rannem Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Clerion skrev: Tommy Sharif? ;D Sannsynligvis! Han liker jo ikke konkuranse så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå