2RE_Racing Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Dersom du har givere på girkassa så ville jeg sjekket disse!!
Berndtsson Skrevet April 29, 2010 Forfatter Skrevet April 29, 2010 Dersom du har givere på girkassa så ville jeg sjekket disse!! hm, kan det være det og ja..
|Ole| Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Sjekk om alle kabler sitter som dei skal på starter, er en styrestrøm der som lager problem om den ikkje er tilkobla...
Berndtsson Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Skrevet Mai 4, 2010 Sjekk om alle kabler sitter som dei skal på starter, er en styrestrøm der som lager problem om den ikkje er tilkobla... skal gjøre det, men tviler litt på det.. er som om den ikke får bensin egentlig. starteren drar uten problem så
|Ole| Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Sjekk om alle kabler sitter som dei skal på starter, er en styrestrøm der som lager problem om den ikkje er tilkobla... skal gjøre det, men tviler litt på det.. er som om den ikke får bensin egentlig. starteren drar uten problem så Min bil skaut eksos tilbake ut innsuget når styrestrømmen hadde dårleg kontakt på starter
Berndtsson Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Sjekk om alle kabler sitter som dei skal på starter, er en styrestrøm der som lager problem om den ikkje er tilkobla... skal gjøre det, men tviler litt på det.. er som om den ikke får bensin egentlig. starteren drar uten problem så Min bil skaut eksos tilbake ut innsuget når styrestrømmen hadde dårleg kontakt på starter okey Sitter godt på min ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå