Herant Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Hei. Jeg er på leting etter en ny spiller og har forsåvidt funne en, det er en Alpine CDA- 9886: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 436&vn=736 eller : http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... rtbilde=ok Men tingen er at 3.5k er bloodpris etter det jeg har sitt som selges i USA for 1.5 og rundt der,selv om det er for såvidt verdt det med tanken at spiller fra USA klarer ikke radio frekvens vi har her eller noe slikt. Derfor så lurer jeg på om noen her vett om dei bruker same radio frekvens i Australia også? Var noe billigere der også, eller om det er noen kinesiske nettsider som selger dem veldig billigt? Har selvsagt sett mye på Storbritania, self om pris forskjellen der med ca 1k så lurer jeg på om alt i alt Moms og frakt kommer på ca det same som jeg kunne fått den hos bil og radio? Mvh Maksim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Jeg vil anbefale deg å satse på å kjøpe i Norge, eventuelt Sverige på nett. Følger du litt med og leter litt så kan du absolutt gjøre ett godt kjøp. Min erfaring med kjøp fra utlandet er at det er minimalt å spare, samt lang ventetid. Den prisen du ser på de forskjellige nettsidene kan absolutt virke lokkende, men legger du til frakt, toll og avgifter så er det ikke mye forskjell. Mange norske sider har gode priser, og av og til har de salg og tilbud som slår prisene fra utlandet til og med! Å kjøpe brukt er heller ikke utelukkende for min del, fordi det mange ganger er noen som selger nesten nye eller lite brukte varer til lav pris i forhold til ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herant Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Hehe, etter litt utrekning og litt skikking så ser jeg hva du mener. Og selfsagt hvis noe skjer med spiller'n så er det ikke noe prob med garanti osv. Men takk for tipset :> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Kjøpte min Alpine CDA-105Ri på TvBoden i Sverige, fikk en MEGET god pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå