Ørjan^^ Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Hei! Selger nå min 320 som jeg ikke har tid til og fikse. Motor gått 277.000 men starter lett og går fint, bruker ikke vann og olje. Fått en dunk fremme som bildene viser, ellers er det noen overflaterust og en hjulbue som ikke er helt god. Ellers har jeg byttet termostat og nye bakdempere. Så følger det med brukte dempere fremme fra koed. Må eu-godkjennes og betale årsavgift for å få ut skiltene. Så for deg som vil ha deg en god bil med litt småfiks så er det bare til å slå til Ring eller send pm for mer info. 92662532 Mvh Ørjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseE36 Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 lenge siden det har vært skilter på bilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Er ikke helt sikkert men tror det er 1,5 år siden cirka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseE36 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 fått noen bud da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 ikke noen konkrete nei, men kommer noen med ett fornuftig bud så selger jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duemorty Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Hva som må til for å få skilter på bilen? Er det mye som må gjøres med den? Er motor grei,tikker den bruker mye olje eller vann?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Jeg vet ikke eksakt hva som må til, men det jeg vet er. tette eksos, rust på bremseskiver, demperne og bærearmene fremme. så må årsavgift og eu kontroll gjennomføres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceybear Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 7000,- så er det bare og komme og hente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duemorty Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Går det ann og kjøre bilen? tenkte om jeg evt skulle kjøpt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 jaja, den er fullt kjørbar! eneste er at det ''klonker'' veldig fra bærekulene foran. Så er den veldig gele foran siden demperne er ødelagte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 BUMP! Står her enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 lyst på en 325i med skilt og eu ok, kan ta din og 30000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå