Ørjan^^ Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Hei! Selger nå min 320 som jeg ikke har tid til og fikse. Motor gått 277.000 men starter lett og går fint, bruker ikke vann og olje. Fått en dunk fremme som bildene viser, ellers er det noen overflaterust og en hjulbue som ikke er helt god. Ellers har jeg byttet termostat og nye bakdempere. Så følger det med brukte dempere fremme fra koed. Må eu-godkjennes og betale årsavgift for å få ut skiltene. Så for deg som vil ha deg en god bil med litt småfiks så er det bare til å slå til Ring eller send pm for mer info. 92662532 Mvh Ørjan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ørjan^^ Posted April 8, 2010 Author Share Posted April 8, 2010 opp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ørjan^^ Posted April 18, 2010 Author Share Posted April 18, 2010 Opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseE36 Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 lenge siden det har vært skilter på bilen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ørjan^^ Posted April 22, 2010 Author Share Posted April 22, 2010 Er ikke helt sikkert men tror det er 1,5 år siden cirka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseE36 Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 fått noen bud da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ørjan^^ Posted April 24, 2010 Author Share Posted April 24, 2010 ikke noen konkrete nei, men kommer noen med ett fornuftig bud så selger jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duemorty Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Hva som må til for å få skilter på bilen? Er det mye som må gjøres med den? Er motor grei,tikker den bruker mye olje eller vann?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ørjan^^ Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 Jeg vet ikke eksakt hva som må til, men det jeg vet er. tette eksos, rust på bremseskiver, demperne og bærearmene fremme. så må årsavgift og eu kontroll gjennomføres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iceybear Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 ca pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ørjan^^ Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 7000,- så er det bare og komme og hente. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duemorty Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Går det ann og kjøre bilen? tenkte om jeg evt skulle kjøpt den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ørjan^^ Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 jaja, den er fullt kjørbar! eneste er at det ''klonker'' veldig fra bærekulene foran. Så er den veldig gele foran siden demperne er ødelagte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ørjan^^ Posted May 11, 2010 Author Share Posted May 11, 2010 BUMP! Står her enda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 lyst på en 325i med skilt og eu ok, kan ta din og 30000,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts