jonmurern Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 dette er min nåværende bil. 2001 520ia (2,2) m-sport individual m-sport vintersko. bbs joggesko:) kansje noen kjenner til bilen!? som forøvrig er meget velholdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Lekker bil! Registrert i Tønsberg, men kan ikke huske å ha sett for mye til den.. Meget kledelig med BBS CH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 takk;) enig ang bbs ch mulig jeg er nødt til og slippe den enda litt lenger ned! ? er ikke 100% fornøyd med stuk tror jeg, noen tips og råd kansje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Kjempeflott bil! Deilig med original M-Sport og facelift, så slipper du å tenke på det hvertfall Bytt ut M-Sport fjærene foran med noen 50mm Apex fjærer f. eks. Da blir den 30mm lavere enn nå og får et fint stuk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Gratulerer med kjempeflott bil! Hvor mye du vil senke får du se selv, men en god huskeregel er å senke ihvertfall 20mm mer foran enn bak da de fleste BMWer "steiler" litt fra fabrikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Syntes bilen hadde fin høyde.. Har seg sånn at originalt fungerer stort sett veldig bra, hvertfall om det er M-tech.. Hvis du vil bytte, så ville jeg kjørt Bilstein dempere og kanskje Eibach senkefjærer, evt et komplett sett av kjent merke.. mye dårlig aktører ute og går.. Enig med Lars89, jeg senket gamle 528 jeg hadde, 40/30 - det ble i grunn nok for å "utligne" forholdene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 hehe ikke bare dårlige aktører på senkefjører, ganske MANG dårlige aktører på asfalteringsmarkedet ogs herre gud så mye høl i veien potetland!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 noen som sitter på bilder av evt med ac sideskjørt eller lignende?? på m-bil da såklart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Grattis med fin bil. Det var også noen kledelige felger Er det denne som har litt spesiell interiørfarge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Gratulere med ny bil.. Denne var fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 hehe takk jo, litt spess farge på intr.....tobago fullskinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 sleng opp bilder av interiør da! Ble nysgjerrig nå merket jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 skal gjøre det snaaart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 tok litt tid før jeg fikk lastet inn noen pics.... småtroll i huset og 250 kvadrat beleggninsstein i farta tobago fullskinn tror at m5 ble levert med dette intr en periode,denne bilen blir 540 eller m5 til vintern, hehe bare spare litt til først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Nydelig bil med flott interiør!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå