Danniboy Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 har alltid følelsen at en 325ix ikke er like stas som en 325i begge er selvfølgelig coupe noen som har en forklaring på dette? Er dra kraften like stor på ix som på den vanlige`?
bergeee Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 du mister litt mere effekt i driveket på en 325ix. jeg persjonlig syntes 325ix er det råeste bmw noen gang har kommet med:) ikke noe er kulere en 4wd på en "sports" bil:)
Wacman Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Det er utrolig mye fetere å ratte en topptrent 4-hjulstrekker av type BMW rundt på både glatt og tørt enn bare å legge ut rauå ix er dødskule biler,særlig om vinteren - den manglende motorkraften (ikke mye egentlig) kan du lett hente inn igjen ved litt god pleie av motoren (minimal "trimming") og riktig giring
Danniboy Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 hehe faen ta da:P jeg får vel satse på en IX da:P hvordan er det å få lagt den ut på tørt da?
Wacman Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 scandinavian whip,og gass/clutch Den sitter ganske godt på tørt da,så du må watte opp turtallet
Danniboy Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 hører også folk kobler av drivleddene foran hva mener folk om dette?
engen90 Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Da ryker senterdiffen (viskose) og det er kjedelig. Personelig mener jeg det er herverk og bygge om ix til bakhjulstrekk. Skaff heller en vanelig 325 istedenfor å drive med sånt tull
Lars89 Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Skal du ha det som sommerbil og/eller herjebil tror jeg du får det mye mer gøy med en bakhjulstrekker. E30 er utrolig små og sinnsykt lette i ræva og det er få biler som er så moro å kjøre som en frisk E30 Ja, du klarer å lage røyk/donuts med en IX også, men det understyrer mye pga vekt foran og 4wd. (ja jeg har prøvd) Vanskelig og dyrt med deler er det også
Hawkon88 Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 ix sliter litt med holdbarheten på drivledd, hvertfall framme dersom du skal herje på tørt.. Jeg ville spart det til vinteren. Dessuten øker du slitasjen på drivleddene dramatisk hvis du senker en ix særlig mye mer enn 20mm. Da har du vel omtrent orginal høyde til vanlig 325. Siden vanlige 325 ikke har drivledd framme står det ingenting i veien for 60mm senk framme. Det er også litt forsjell på vinklene til demperne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå