Ullsokk Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Engelsk bil. Gått 137' miles. Cosmosscwharz. Tight og fin bil, motor går pent og har ingen ulyder. Alt av servicer fulgt. Understell og bremser er solgt. Fanger foran, bak, skjørter og motorsport vinge er også solgt. Ta kontakt med meg her eller på 99 55 10 31 eller "bård" her på forumet eller på 915 25 339. - Motor og gir, komplett med eksos,radiator, slanger, oljekjøler og ledningsnett. Ikke mellomaksel. Evt motor og gir hver for seg. - Komplett grått Vader i skinn med dørsider osv. - Felger, 3,2 coupe. 7,5x17 og 8,5x17 et41 med 225/45 og 245/40. Contisportcontact 2 bak, foran husker jeg ikke i farta - Sort taktrekk komplett - M-ratt, store typen fra m3 3,2, strøkent. - Kjørecomputer, store typen med hendel på ved ratt komplett - Dører, komplette med vindu og heis, strøkne. Flere bilder kommer. Motor og gir, komplett med eksos,radiator, slanger, oljekjøler og ledningsnett. Ikke mellomaksel. Evt motor og gir hver for seg. 33000,- Komplett grått Vader i skinn med dørsider osv. 8000,- Felger, 3,2 coupe. 7,5x17 og 8,5x17 et41 med 225/45 og 245/40. Contisportcontact 2 bak, foran husker jeg ikke i farta 6000,- Sort taktrekk komplett 2000,- M-ratt, store typen fra m3 3,2, strøkent. 2500,- NB: Bildet er ikke fra vår bil. Glemte å ta bildet av det, men det er strøkent. Kjørecomputer, store typen med hendel på ved ratt komplett 1500,- Baklykter, rød og hvite. 500,- Dører, komplette med vindu og heis 1000,- pr stk. M3 instrument med oljetempmåler, med miles og km 1000,- Er diverse andre ting og, så bare å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Har også M3 instrument med oljetempmåler, med miles og km 1000,- Orginale M3 speil m/ el justering 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Hei. Jeg som skal ha fangere osv. Lurer på om det er mulig å få kjøpt panser også evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Hei. Jeg som skal ha fangere osv. Lurer på om det er mulig å få kjøpt panser også evt? Ja men det er rustbobler på høyre side, kan jo se når du kommer, er jo bare til å sandblåse så blir det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Oppdatert med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobbe Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 hei kunne tenke meg pris og tilstand på framskjermene hvis de er til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 hei kunne tenke meg pris og tilstand på framskjermene hvis de er til salgs Kan sjekke i morgen, men mulig høyre skjerm er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 hei kunne tenke meg pris og tilstand på framskjermene hvis de er til salgs Kan sjekke i morgen, men mulig høyre skjerm er solgt. høyre skjerm er solgt og venstre har noen små rustbobler i buen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobbe Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 hei kunne tenke meg pris og tilstand på framskjermene hvis de er til salgs Kan sjekke i morgen, men mulig høyre skjerm er solgt. høyre skjerm er solgt og venstre har noen små rustbobler i buen. ok da blir det nok en ny istedenfor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veglin Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Hei Veldig interessert i Vader interiøret! Bare lurer på tilstanden til dette,syns det så litt møkkete ut! hva vil du si? prisen er satt! Ingen rifter el hull!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Hei! Det er helt og fint, bare litt slitt og "tørt". Kan vel se noe skittent ut av den grunn men. Er helt og pent, ingen hull og sømmene er fine. Er noe mer slitt på førersiden som du ser på bildet, men ikke noen hull. Det blir jo uansett passasjerstol i norsk bil Et par timer med pleie på det, så har du et fint interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Bump Gi bud evt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Baklykter og speil solgt. Gi bud på andre ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Frontplate solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå