mrbatnes Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 fet bil! såg bildene først på stanceworks å trodde aldri at den var norsk håper dama di kan å kjøre lav bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Aaaaaah! Første jeg skal gjøre om 5 år etter studiene er å kjøpe E60! Hvilken størrelse er det på felgene?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Aaaaaah! Første jeg skal gjøre om 5 år etter studiene er å kjøpe E60! Hvilken størrelse er det på felgene?! Ikke et dumt valg Felgene er 8,5 og 10 x 20 med 245 og 285 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 ble nåkkå nice na biln din/monica sin no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Nei den blei ikkje verre, men fortsatt en del småting e vil gjør med den Ska stæsje ferdig X5`n først, så får e ta resten på E60 etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 Vurderer å sette på "csl" carbonlokk Litt samme som dette, men flippen er ikke så stor og skal lakkere lokket i bilens farge med bare en liten synlig stripe carbon på toppen av flippen Noen som har trua? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Tror det hadde blitt bra Men tror jeg ville ha lakka hele å ikke latt litt vært ulakert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 Grunnen til at jeg ville ha litt carbon på den er fordi det er carbon leppe foran og det blir carbon diffusor bak når duplex eksosen kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Hvilket merke skal du kjøpe duplex fra? Vurderer det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 så lenge du får en luke med bedre passform er kansje litt stor glipe over lykta ;P pirke pirke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Ivanrogov : Bli nok Supersport annlegget mrmpower: Det e ikkje luka som e avbilda som ska på, men ei som ligna men hadde ikkje bilde av den for hånden Den som ska på e av samme produsent som laga pansret og bagasjelokke på E46 min, å dem satt som et skudd så tvila på at detta e nokka dårligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 NICE likte den ideen, kan bli en bra detalj og ha den den ulakert på tuppen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 hei, hvordan er det å kjære med de bilstein b14 forhold til orginal? er det mykere og mer behagelig? ren nysgjerrig, hvordan ser utstyr listen på den bilen der ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Jeg synest B14 er mye mye bedre Føles mere komfortabel på strekkene og setter seg godt å stabilt i svingene Her er utstyrslista: S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA S205A AUTOMATIC TRANSMISSION Automatväxel S216A SERVOTRONIC SERVOSTYRNING-SERVOTRONIC S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Bortfallat, modellbeteckning S403A GLAS ROOF, ELECTRIC glastak elektr. S423A FLOOR MATS, VELOUR Inlaeggningsmatta velours S428A WARNING TRIANGLE Varntriangel och förbandspaket S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Innerbackspegel med nedbländn.autom S441A SMOKERS PACKAGE Rökare-sats S465A THROUGH-LOAD SYSTEM Nedfaellbart baksaete S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Stralkastarspolare S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC) S522A XENON LIGHT Xenon-Ljus S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS Adaptivt kurvljus S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatautomatik S540A CRUISE CONTROL Hastighetsreglering S606A NAVIGATION SYSTEM BUSINESS Navigationssystem Business S644A PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. Förberedelse mobiltelefon m Bluetooth S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 för DVD L801A GERMANY VERSION LANDUTFÖRANDE TYSKLAND S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Aterförsäljarslista Europa S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Bruksanvisning tysk S8SAA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION Navigation access request,country-spec. S8SBA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELEMATIC Telematics access request,country-spec. S8SCA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE Telematics access request,country-spec. S8SPA COP CONTROL Styrning COP S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Konservering av karosseri S931A WINTER WHEELS INSTEAD OF SUMMER WH Vinter- i st för sommardäck från fabr. S969A REQUEST NAVIGATION DVD ON SHIPPING Beställa Navi DVD vid leverans S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometerräknare S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Blinkerslampor vita S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Sprak tyska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 det var en fin bil du! men kjører du mye på byen da? jeg kjører i byen hverdag vet du, hvis den demper mer komfortabel enn orginal så bytter jeg, orginalt er egentlig veldig bra, men sier ikke nei takk til noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå