mrmpower Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 det var en fin bil du! men kjører du mye på byen da? jeg kjører i byen hverdag vet du, hvis den demper mer komfortabel enn orginal så bytter jeg, orginalt er egentlig veldig bra, men sier ikke nei takk til noe bedre kan si at det er ganske dåli veier der vi bor, humper, dumper,dårlig asfalt, men hvordan den demper kan jeg ikke svare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Ikkje mykje bykjøring gitt, men bil`n e ikkje for stiv og sitt godt i svingan E mykje mere fornøyd med bilen no enn e va før e satte på detta settet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Har du fått på supersport eksos? Meget spent på hvordan den ser ut, passform, lyd, utseende Kan du ta bilder av selve eksosen før montering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Kjempepen bil Bare å fyre ut flere bilder! Er også intr i hvordan det blir med eksosen, da jeg vurderer dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Har du fått på supersport eksos? Meget spent på hvordan den ser ut, passform, lyd, utseende Kan du ta bilder av selve eksosen før montering? Blei usikker på om det med Duplex eksos da jeg monterte det på den forige 5`ern, og det er ganska mange E60`er rundt om her som har det Vurderer derfor en annen vri Men passformen på Supersport Duplexannleggene er utrolig bra og alt du trenger følger med, har montert en del av disse før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Sykt nydelig bil! Du jobber på gs? Kommer og ser på denne på GStreffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Takk takk Jobber på GS ja Skal prøve å få med denne på treffet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Sinnsykt rå bil! Noe sånt vil jeg ha som bruksbil også! Full pott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Veldig pent Sondre : ) Har du noen bilder av den M3en du prata på i vinter forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Veldig pent Sondre : ) Har du noen bilder av den M3en du prata på i vinter forresten? Takk takk Driv å legg siste finish på den i disse dager, så kjem noen vårbilder av den i løpet av dem nærmeste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Så det er du som kjører denne ja Så den ikke sist jeg var på gs, men kan vell tenkes at bilen stod på baksiden Sinnsykt feit bil iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Mulig den sto på baksiden ja, eller så kjørte jeg X5`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Flott bil Men felgene falt ikkje i smak hos meg ... blei så .. hm.. "romskip" aktig.. Hadde passet bedre med kantfelger / eikfelger i litt 'roligere' design. Men det er berre min meing da Smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Veldig pent Sondre : ) Har du noen bilder av den M3en du prata på i vinter forresten? Takk takk Driv å legg siste finish på den i disse dager, så kjem noen vårbilder av den i løpet av dem nærmeste dagene Høres bra ut, gleder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå