Gå til innhold

Nekter å rygge: 735iL e32 1989/1990


yousefa
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...

Folkens: KingLong er tilbake! Siden bilen sluttet å rygge pleid å kjøre bilen en tur per uke, for å holde den gående. Her om dagen satte jeg den i revers, og gjett hva? Den rygget! Helt normalt og som om ingenting har skjedd.

Jeg har hele tiden hatt en følelse av at det er ikke er girkassa som var gåen. Jeg sa til og med til fyren som så på den på Autozentrum at jeg mistenkte elektronikken i girspakken som årsak til problemet, men da fniste han smart.

Har dere noen tanker om hva dette kan være? En mekanisk del som havarerer blir vel ikke bra igjen av seg selv?? Dette må vel være elektrisk/elektronisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god mulighet. I tillegg mistenker jeg den elektroniske brikken under girspaken for å være synderen. Det har vært problemer med den en god stund nå. Fortsatt er det slik at når den står i P, vises det som 2.gir i instrumentpanelet. Når du lirker litt i den, kommer den opp som P. Da bilen akkurat hadde sluttet å rygge for, og jeg fortalte dette til mekanikeren på et visst autorisert BMW-verksted, smilte han et skjevt hånlig, smil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får trøste oss med at den var dyr som ny :)

Jeg hjalp en slektning med anskaffelse av en ny(ere) bil. Vi prøvde noen A6-er og noen E-klasser, alt fra 2005-2008 modeller. Det ble en 2006 E200 til slutt.

Du verden hvor god min 20 år gode, gamle bil er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...