Gå til innhold

Verdi på e30


thomascr
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer på og kjøpe en bmw 320 Touring e30.

Og lurer på hva som er en grei pris for denne.

Bilen er en 88 modell, gått litt over 200.000 og har en 325 motor.

bilen har litt rust her og der, men skal være bra under.

Skal snart på eugokjenning nå om någen månar. Eigaren meinte de kun va lys an viste om så va gale.

bilen e tømt for anlegg, men har brock B1 felgar..

Vett dt sikkert e vanskligt å sei nåke pris når dåkke ikje har sitt bilen, men ka trur dåkke ann e verdt?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tss. 15 000,- Det er jo ikke gull man selger.

Kjøte min en gang i tiden for en slikk å ingentin. Gåen motor og uten interiør og "litt her og der" fikk man inntrykk av på selger, men det var nå mer enn bare " her og der".

Ikke rart at E30 er tåpelig dyre , da man foreslår en pris på 25 000,- og oppover. Det er en HØNN GAMMEL BIL .

Jeg har forøvrig pusset opp en slik bil, så jeg har ingenting i mot karosseriet. Tvert imot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dere glemmer er felgene. Brock b1 koster vel brukt 8-10000kr +dekk dersom de er i god stand?

Hva som er reelt med rust og feil på denne bilen kan være totalt forsjellig fra hva trådstarter sier, men utifra info om at det faktisk bare er litt her og der,- altså småflikking.. så skal bilen være verdt litt.. Slik jeg har forstått har touring bremser og understell lik 325 levert fra fabrikk. Jeg tok også høyde for at motor er godkjent dersom den skal være verdt 40.

For å si det slik:

bil=40

-felger=30

litt mer rust enn antatt =25000

ikke godkjent motor=20

Altså prisberegningen min er ikke så ulik deres...

Fliid: Greit nok bilen "egentlig" ikke er verdt mer enn 15, men det er en e30 det er snakk om, og det begynner å bli lengre mellom de gode eksemplarene,- noe mange er villige til å betale litt ekstra for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene er ikke strøkne.

Motoren er ikke godkjent.

Det er rust i underkant av dører og hjulbuer.

Han krevde 25000 for bilen uten noen form for steroanlegg, grei pris tenkte jeg. men den skal på eu om noen månder, og vist jeg f.eks må ut med over 5000kr der, så bjunner den og bli litt dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...