tangorev Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Har 4 stk tsw hockenheim jeg har hatt på min e30 som ikke kommer til å bli brukt mere pga overgang til 5x120.. Sitter slitte falken dekk på og felgene er ikke spesielt pene. Mangler senterering, men har kjørt uten og det gikk greit.. Brukte spacere forran. Inpress info kommer.. Førstemann med en høvding får dem.. Må hentes i Spydeberg - Lillestrøm. Eneste bilde jeg har på bil desverre.. Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 bomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 hmm store er dem a,. muligens int,. er dem rette eller , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 De er 17", 7,5" og rette skal de være. Ikke avbalanser men. Ser også at det er noen "buler" i dekkene. Førstemann med en høvding får dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 ligger her enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Fristende, siden jeg har samme sort i 15:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 har du senter og mutterene til senter lokket også?? hvor holder du til? sikkert veldig langt fra drammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 har du senter og mutterene til senter lokket også?? hvor holder du til? sikkert veldig langt fra drammen! Ingen senter, ingen muttere. De ligger i spydeberg, er vel ca 1:15t. Kan leveres i Oslo en dag jeg kjører igjennom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Vet du om det blir mye for sending ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 nja. er nok neppe verdt det. Kommer muligens en og henter til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå