Gå til innhold

Jomso sin E46 - SOLGT


Jomso
 Share

Anbefalte innlegg

Helluen! Har da laget en tråd om min E46 320CI her vil jeg oppdatere for vær ting jeg gjør med bilen, alt fra en skru som byttes ut til at motoren ligger på marka til naboen;)

PM meg om dere har spm eller lignende :) Svarer TVÆRT(med en gang)!

16lxgm5btvvk8bxonecb.jpg

Det jeg har byttet ut til nå er:

* Alle emblem til carbon

* M girkule, handbrekke, pedaler

* Felger (vurderes solgt)

* Potte

* Nyrer-Matt svart

* Angel Eyes (xenon)

* Filter

* Koblet til anlegg, 2x12 @ 1100

* Frem fanger - M-Tech2 med CSL carbon vipper

* Bak fanger - M-Tech2

* Bagasjelokk - CSL carbon

* Sideskjørt - M-Tech2

* Sote vinduer på sidene(In progress)

* Bytte alle lys til Xenon (in progress)

* Nye felger i 19"

* Sports understell

* M3 speil

* Senke sett

Og mer som jeg ikke kommer på akkurat nå :P

Men uansett her er noen bilder og tekst:) Kos dere og ikke glem å kommenter!

------------------------------------------------------------------------------------

Progress in WORDS

Februar - Når er den ferdig?

JEPP! Bilen står på benken for nytt utseende og mer! Det ble visst en tidlig start på å ha på stylingen men det får duge.. Saster på å få den ferdig til 1.mai treffet, det skal gå alt for bra! 8) Uansett jeg legger opp en liste så dere får se hva som skal på kjærra :D enjoy!

1.Mai og russetiden har startet...

Bilen står fortsatt på benken pga. delays... Det er leit men tror jeg får den tilbake nestkommende Tirsdag som er imårra 4.Mai. Med en gang jeg får den så skal jeg legge ut bilder til dere! :)

5.Mai - My precious is back in my hands!

Bilen ble rett å slett SYK i mine øyner!

Jeg får pine dere med å si at bildene kommer ikke før senre ikveld, hohoho. Keep in touch!

8.Mai - Photoshoot, side 3

WAN HAI! Alt jeg har å si ;)

13.MAI - "Sommersko?"

Kjøpt meg nye Felger, side 4 ;)

18.MAI - " Er vell proff sot? - pft, tror du jeg går billig inn? ;)"

Da står bilen i en garage for proff soting :) DETTE BLIR BRA GUTTA!

PS. Leter etter Svart Skinn Interiør! PM MEG!!!

-----------------------------------------------------------------------------------

Progress in PICTURES

Orginal

60ftemvrnbfd06fwad3k.jpg

230vwsdifcjlgmpxo6nt.jpg

------------------------------------------------------------------------------------

Fremgang

vvnmjibwiafytohk8b5r.jpg

a04k0agsh0czwl0ir8uu.jpg

-------------------------------------------------------------------------------------

Litt Mer Fremgang

xzu27kz3om3j80aow95c.jpg

ur29qo5jn3mld0glcld9.jpg

-------------------------------------------------------------------------------------

Og Enda Litt Mer Fremgang

sek2kh3570zttqa8u1br.jpg

--------------------------------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker !:D lurer på å starte eget foto ting tang der jeg tar bilder av biler osv :) men har ikke så veldig bred erfaring, så skal starte smått :)

Potta ble passelig fin lyd av :) ikke så mye forskjell men funka, ble mye finere med den, ser grommere ut ;)

Er det en svart M3 med "M power" i bakruta som har vært på marmorn en tur kasnkje ;) hohohho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes, få med noen karer da vettu :) sitte i bagsjerommet på en bil (stasjonsvogn helst) å ta bilde i høy fart ;) gjorde det med brodern sin s14 ;9 Stille stående bilder en plass ja, finne en plass med farger osv, ikke noe fjell utsikt, mer urbant som byggniger, konteinere eller få tilgang inn på hustad marmor ;) vært gromt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der den bilen havna altså.. Har faktisk polert og voksa den utvendig og rensa setene innvendig i den for noen år siden da den gikk på Skøye.

Den har vel ikke gått så langt? Tror det var noe å 60.000 da.. Fin bil da iallefall ;)

Men tror du bør gå for CSL luke i carbon, da den skal ha litt bedre passform enn glassfiber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil:)

Hva mener du at du har "bare" 12 mp? Hva trenger du mere oppløsning til?

Ness, kjekt å ha et skikkelig bilde, sysnt jeg personlig. Å ha et som får frem mer detalier osv, fremhever fargen av lakken og bilen :) Ser renere ut og!

Eller, ja ok, MP har ikke så stort mye å si, jeg bare skrev det helt randomly :roll:

Bruker vanligvis mitt Canon 550D 18.5MP speilrefleks kamera med fisheye linse, da blir den en fryd å se på bildene, hoho. Det og har et skikkelig kamera har mange fordelere, kan stille inn lyset, mørke, fokusere mer på den tingen du vil ha osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil:)

Hva mener du at du har "bare" 12 mp? Hva trenger du mere oppløsning til?

Ness, kjekt å ha et skikkelig bilde, sysnt jeg personlig. Å ha et som får frem mer detalier osv, fremhever fargen av lakken og bilen :) Ser renere ut og!

Eller, ja ok, MP har ikke så stort mye å si, jeg bare skrev det helt randomly :roll:

Bruker vanligvis mitt Canon 550D 18.5MP speilrefleks kamera med fisheye linse, da blir den en fryd å se på bildene, hoho. Det og har et skikkelig kamera har mange fordelere, kan stille inn lyset, mørke, fokusere mer på den tingen du vil ha osv :)

Et kamera med skikkelig bildebrikke har mye mer å si enn antall MP :)

Har selv hatt en del speilrefleks opp igjennom tiden. Brukte tidligere en proffmodell fra Nikon med "bare" 4,1 MP og kjørte utskrifter i A3 fra den som var krystallklare :)

Med 12 MP kjører du lett utskrifter på 70x100cm :)

Kamera du har duger veldig godt til å få veldig bra bilder. Bruk heller penger på å bytte ut kit linsa som følger med til noe som er bedre. Har du dårlig optikk kan du ha så bra kamera du bare vil uten at bildene blir nevneverdig bedre. Blir omtrent som å bruke skitne briller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil:)

Hva mener du at du har "bare" 12 mp? Hva trenger du mere oppløsning til?

Ness, kjekt å ha et skikkelig bilde, sysnt jeg personlig. Å ha et som får frem mer detalier osv, fremhever fargen av lakken og bilen :) Ser renere ut og!

Eller, ja ok, MP har ikke så stort mye å si, jeg bare skrev det helt randomly :roll:

Bruker vanligvis mitt Canon 550D 18.5MP speilrefleks kamera med fisheye linse, da blir den en fryd å se på bildene, hoho. Det og har et skikkelig kamera har mange fordelere, kan stille inn lyset, mørke, fokusere mer på den tingen du vil ha osv :)

Et kamera med skikkelig bildebrikke har mye mer å si enn antall MP :)

Har selv hatt en del speilrefleks opp igjennom tiden. Brukte tidligere en proffmodell fra Nikon med "bare" 4,1 MP og kjørte utskrifter i A3 fra den som var krystallklare :)

Med 12 MP kjører du lett utskrifter på 70x100cm :)

Kamera du har duger veldig godt til å få veldig bra bilder. Bruk heller penger på å bytte ut kit linsa som følger med til noe som er bedre. Har du dårlig optikk kan du ha så bra kamera du bare vil uten at bildene blir nevneverdig bedre. Blir omtrent som å bruke skitne briller :P

Ser at du overgikk mine ferdigheter med speilrefleks, har ikke så mye erfaring med speilrefleks som du har :P Men uansett takk for tips! :) har lert noe nytt idag :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil:)

Hva mener du at du har "bare" 12 mp? Hva trenger du mere oppløsning til?

Ness, kjekt å ha et skikkelig bilde, sysnt jeg personlig. Å ha et som får frem mer detalier osv, fremhever fargen av lakken og bilen :) Ser renere ut og!

Eller, ja ok, MP har ikke så stort mye å si, jeg bare skrev det helt randomly :roll:

Bruker vanligvis mitt Canon 550D 18.5MP speilrefleks kamera med fisheye linse, da blir den en fryd å se på bildene, hoho. Det og har et skikkelig kamera har mange fordelere, kan stille inn lyset, mørke, fokusere mer på den tingen du vil ha osv :)

Et kamera med skikkelig bildebrikke har mye mer å si enn antall MP :)

Har selv hatt en del speilrefleks opp igjennom tiden. Brukte tidligere en proffmodell fra Nikon med "bare" 4,1 MP og kjørte utskrifter i A3 fra den som var krystallklare :)

Med 12 MP kjører du lett utskrifter på 70x100cm :)

Kamera du har duger veldig godt til å få veldig bra bilder. Bruk heller penger på å bytte ut kit linsa som følger med til noe som er bedre. Har du dårlig optikk kan du ha så bra kamera du bare vil uten at bildene blir nevneverdig bedre. Blir omtrent som å bruke skitne briller :P

I lika kake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...