Gå til innhold

Jomso sin E46 - SOLGT


Jomso
 Share

Anbefalte innlegg

sett postn min da? :P måtta stikke å ta bilde der i å 8)

haha, nice one! :D

flott bil! jeg ville også byttet til shadowline lister+carbon nyrer. +fjernet øyelokk, ellers alt perfekt i mine øyner! :)

Shadowline lister? vanskelig å bytte ut de? koster? og får kjøpt de på GS? :) Takker !

M3 speil hadde blitt bedre. de du har kjøpt nå er E39 M5 speil.

syns også blank grill hadde blitt penere. når den er helt svart blir hele BMW identiteten borte syns jeg. blank ramme med svarte riller hadde blitt penest syns jeg.

ellers ser den fin ut :)

Whaat? jeg dro jo til GS personlig å spurte etter M3 speil å de gir meg M5 Speil? :o ikke bra. Har en chromegrill liggenes, den orginale :) men bildene får grillen til å forsvinne :s

Jeg synest det blei stilig. Akkurat passe med synlig carbon osv.. Og jeg ville heller bytta chromelistene rundt vinduene til shadowline enn å bytte tilbake til chrome-nyrer :) Skal du på GS-treffet?

Shadowline ha, vurderes sterkt nå ;) Chrome-nyrer, tjaaaa :P Skal på GS- treffet ;) Kanskje på Våler og

:)

Pen Bil du har :D Men er en ting jeg ville gjort noe med, syns nyrene blir borte å ser ut

som to "hull". Kanskje det bare er slik på bildene, men siden du har krom rundt vinduene hvorfor ikke har nyrene slik også, eventuelt karbon :D

Ellers, nydlig :applause:

Nesten så vi skulle tatt bilder sammen engang ;) Black and "hvite"

Takker takker :D Tenkt litt på karbon siden jeg har ett par karbon deler på bilen, men vet ikke helt enda. Får se videre:) Bare å komme så skal vi ta bilder sammen, har 2 E-46 til som ruller på veien her i Elnesvågen som er like mye stylet, ene er aaramnes sin og andre er en Gull farga en, begge coupe ;) Skal få de med en dag for å tatt noen bilder 8)

Må IGJEN ut å ta nye bilder av kjærra, kjøpt meg nye Felger fra GS, Chromeline ;) Dere for vente til ikveld, JAH! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant en random vegg å tok 2-3 bilder, det regna så jeg orka ikke å ta suphadupha bilder ;)

NY FELGER!

sek2kh3570zttqa8u1br.jpg

BTW, Har ett problem, det satt to karer bak i bilen idag når jeg kjørte i byen, å da tok bak dekka oppi på hompene ;S Hva er den best mulige løsningen jeg har på å få fjerna den stygge saken? Fikk bilen min til å høres billig ut jo ):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte felger ;) Om det subber må du enten ha på spacer eller valse hjulbuer, alt etter hvor det subber. :)

Det subber på innern vil jeg tro, så jeg tror det holder med spacere, skal se nermere på saken idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 speil hadde blitt bedre. de du har kjøpt nå er E39 M5 speil.

syns også blank grill hadde blitt penere. når den er helt svart blir hele BMW identiteten borte syns jeg. blank ramme med svarte riller hadde blitt penest syns jeg.

ellers ser den fin ut :)

Whaat? jeg dro jo til GS personlig å spurte etter M3 speil å de gir meg M5 Speil? :o ikke bra. Har en chromegrill liggenes, den orginale :) men bildene får grillen til å forsvinne :s

alle som selger M3 speil selger M5 speil siden de aller fleste tror de er helt like. eneste jeg vet om som selger riktige M3 speil er orginale M3 speil hos bmw forhandler. men det er dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromme felger og strøken bil!!

Ser nok ut som du må frem med valsa her å få bretta inn den kanten på hjulbuen...

Gjorde dette på min just, og det gikk overraskende bra!

Varma lakken med varmluftspistol (Må ikke bli varmere enn at du kan holde på lakken) og rullet valsen forsiktig frem og tilbake, funker fett!

Å sette på smalere felger er ikke ett alternativ [-X

31pefwl73pg8u09bipm2.jpg

Hadde en kamerat som hadde laget denne, men selges vel for ca. 3000,- disse og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, skal finne noen her omkring som kan å valse fra før eller er erfaren med det :) Om DU leser dette å kan og valse så ta kontakt! Å du må helst bo rundt her ;) Betaler ekte norske kroner for arbeidet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromme felger og strøken bil!!

Ser nok ut som du må frem med valsa her å få bretta inn den kanten på hjulbuen...

Gjorde dette på min just, og det gikk overraskende bra!

Varma lakken med varmluftspistol (Må ikke bli varmere enn at du kan holde på lakken) og rullet valsen forsiktig frem og tilbake, funker fett!

Å sette på smalere felger er ikke ett alternativ [-X

( IMG )

Hadde en kamerat som hadde laget denne, men selges vel for ca. 3000,- disse og...

Takker takker, å i like måte!! :D

ja, får vell finne fram den og få gjordt det ;)

Takker for Tips & Trix!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...