Gå til innhold

HJELP Motorbytte fra 320 til 325

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har en 320 e30 facelift som jeg nettopp har bytta motor i, satt i en 325i. probleme er ledningsnette fra sikrings boksen. på motorkontakta til 325en mangler det noen ledninger. må jeg bytte fra sikringsboksen å inn i bilen også, el er det noen som veit om det går å koble om? Hadde vært greit å slippe å bytte hele nette. det som ikke funker er bensinpompa (kan kobles utenom), tenninga å startern, sikkert mer også.

takker for svar

Skrevet

jeg skjønner ikke hva som er problemet egentlig, mangler det ledninger, altså bortklipt eller liknende på motorkontakta?

Skrevet

Kjøretøy: E30 323TIC | 318tds Touring jeg skjønner ikke hva som er problemet egentlig, mangler det ledninger, altså bortklipt eller liknende på motorkontakta?

Probleme er at det mangler noen stikk i kontakta på motorsiden, ikke klippa bort. Og at noen av pinnene ikke stemmer over ens med hverandre. har sjekka koblingsskjema og prøvd å koble om litt, men er litt grønn på detta med el nett. derfor jeg lurte på om noen hadde hatt samma problem, å kansje finni ut av det. veit ikke om detta ble en bedere forklaring

motorledningsnette= prefacelift

sikringsboksen= facelift

Skrevet

ja er den runde kontakta. den øverste runde er den som er lik nette på motoren min å stemmer med årstall også. selve bilen er en 92 mod så er den nederste som sitter fra rett før sikringsboksen. så da skal jeg sette meg ned å se litt på tegninga å se hva jeg får til. takker så mye for hjelpen. er det fler som kan komme med innspill så er det hjertelig mottat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...