Gå til innhold

HJELP Motorbytte fra 320 til 325


phs
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har en 320 e30 facelift som jeg nettopp har bytta motor i, satt i en 325i. probleme er ledningsnette fra sikrings boksen. på motorkontakta til 325en mangler det noen ledninger. må jeg bytte fra sikringsboksen å inn i bilen også, el er det noen som veit om det går å koble om? Hadde vært greit å slippe å bytte hele nette. det som ikke funker er bensinpompa (kan kobles utenom), tenninga å startern, sikkert mer også.

takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrert: 20 Aug 2005

Innlegg: 5116

Bosted: Nesodden

Kjøretøy: E30 323TIC | 318tds Touring jeg skjønner ikke hva som er problemet egentlig, mangler det ledninger, altså bortklipt eller liknende på motorkontakta?

Probleme er at det mangler noen stikk i kontakta på motorsiden, ikke klippa bort. Og at noen av pinnene ikke stemmer over ens med hverandre. har sjekka koblingsskjema og prøvd å koble om litt, men er litt grønn på detta med el nett. derfor jeg lurte på om noen hadde hatt samma problem, å kansje finni ut av det. veit ikke om detta ble en bedere forklaring

motorledningsnette= prefacelift

sikringsboksen= facelift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er den runde kontakta. den øverste runde er den som er lik nette på motoren min å stemmer med årstall også. selve bilen er en 92 mod så er den nederste som sitter fra rett før sikringsboksen. så da skal jeg sette meg ned å se litt på tegninga å se hva jeg får til. takker så mye for hjelpen. er det fler som kan komme med innspill så er det hjertelig mottat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...