Tommy89 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 kledde coupeen godt de felga der:) åsså var jo denna stasjonsvogna jævla grom å da! driver å tenker ut no felger til bimmern jeg å, men usikker på hva det blir:p lyst på B1 felger, men usikker på åssen det blir uten senk! ska ikke være lett:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Heisann! Brock b1, 60/40 senk, 87'mod preface LE leppa, sorte DE og Startec's hadde vært priceless på din Neida, valgets kvaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 jess det som hadde vært gromt:) men får se!, først er det denna jævla eu-kontrollen den ska igjennom:P.. blir noen timer med bremserør gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Noekult: En 320 er ikke så veldig mye og stå i etter, er nesten mer futt i 318'n din, men klart du får jo den herlige sekserlyden på 2 liter'n da Hvilke lykter tenker du på? de bak på stasjonsvogna? Ja. Bare at jeg kjøpte mine ferdigsota fra en kis her (ville beholde standard-paret, for å kunne bytte tilbake om kukene fra Satans Vegvesen stoppet meg ved kontroll). Men tja jo en skikkelig BMW skal jo ha en 6-er da Det er nok futt, men der slutter det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Tommy hehe, ja står vel for tur snart den å jasså, er de rustette? Noekult jeg byttet no til orginale jeg da, syns det så litt jalla ut med de hjemme sotede greiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Hehe jo kanskje det ser litt jalla ut, men ser barskt ut på sort E30 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 august, så vil bli ferdig med det fortest mulig:P.. ja bytter alt bak til midt under bilen omtrent:P åsså var det no foringer og skiver+klosser forran som var dårlig så må ta det å, så blire saker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Blir det svær bil tilslutt vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå