bimmersmakkverk Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 legger ut litt bilde av min m5 for å se hva folk synes, jeg har bygd den totalt fra en 530 til m5 b38s36. 4 seter delskinn interiør, alt er nå elektrisk av vinduer ++, eksos bak er hjemmelaget og fordeler eksosen likt med en utrolig rå lyd:) si gjerne hva dere synes:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 btw...har m5 framfanger men er til lakkering:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Tøft Ska du behalle angeleyes? svarte de ha passa på na trur i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Blei bra det her;) Er jo gamle bilen min dette..da eg kjøpte den stod det forøvrig 3.5 turbomotor i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 reset: he svart DE lykte liggende som skal på ette hvert:) ja, kjenner du den igjen nå Bmweee? alt er forandret, har m5 front og må bare lakke først;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Sweet veit du nåkke om forbruke stiger nåkke serleg i forhold til 530'en ? min bruker mykje i forhold til kos den flytter seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Ble braa det der Tenkt på å bytte ut de sorte AE lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Stilig!!! Noen bilder av hvordan eksosen er bygd ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 hanskr: dette er jo en m5 motor nå, har ikke helt fått med meg hvor mye den bruker da, men litt over literen bruker den jo:) Lapin Kulta: har sorte DE liggende og skal monteres etterhvert når jeg har fått xenon til å montere i alt samtidig:) sonic: jo kan ta bilder og sende deg neste gang den er på løftebukken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Grombil!! Har du fått den godkjent ombygd til M5? Og var det evt mye fram og tilbake hos biltilsynet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 har ikke godkjent den enda nei, men det blir, og håper det går greit:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Jada, kjenner den godt igjen da;) Kom aldri så langt til at eg fikk sjekket tilstanden på bilen ellers.. Noe nevneverdig rust og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 bilen er helt fri for rust nå..var litt på kanalen på venstre side og jekk festene, ellers var den bra:) blir ny front nå da, har m5 front, den blir lakkert innen 1 mai, da skal jeg på bmw treff med den i molde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå