mariusea Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Selger unna en haug med deler til en e36 sedan, da dama å jeg slo opp her om dagen, å je sitt att med en haug med deler fra bilen hennes. KW senkesett 60/40 med TUV papierer passer 4 syl.. nypris 2500 kr: solgt El- m3 speil:solgt LCD display til 318: 200 kr? Luisi ratt nav, helt nytt. Nypris 900 kr: selges for 400 kr, kan følges med ratt men da 600 kr samlet. Hella angelseyes lykter, dette er org vare som gs selger til 5600 kr: selges for 2200 kr. Har også elektriske vinduer forran, + takluke. dette kan selges komplett for 500 kr, men brytere å panel osv. bilder kommer imorra kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 åssn ratt da ? er det rundt og sentrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 ratt og nav. passer dette på e36 m/airbag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 åssn ratt da ? er det rundt og sentrert? er vanlig ratt som passer på navet. har enda ikke prøvd ratt på nav enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 ratt og nav. passer dette på e36 m/airbag? det er jeg usikker på, ble kjøpt til en bil uten airbag så veit ikke om dette passer, så trro du må sjekke opp det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 bilde av ratt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 bilde av ratt ? har ikke bilde av ratt, da dette sitt i en bil. er en kompis av meg sitt egentlig, men han skylder meg det rattet, så må hente det evt en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 bilder av fram sia på instumentskiven og med lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 bilder av fram sia på instumentskiven og med lys? framskiva ligger under i h. hjørne vis du ikke ser den? veit ikke om det er lys på det, men skal være det, har aldri vært montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy91 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Mye skal du ha for fjærene? Går ut ifra at de passer over på coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Mye skal du ha for fjærene? Går ut ifra at de passer over på coupe? usikker på om de passe over til coupe, så du får høre på forumet. men er bud som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toretull Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Hvilken farge er det på speilene, ser ut som den muligens matcher min bil. Mener å huske fargen som Montreal 297, er ikke sikker, må evt sjekke imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy91 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Noen som kan svare på om senkefjærer fra sedan passer coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Hvilken farge er det på speilene, ser ut som den muligens matcher min bil. Mener å huske fargen som Montreal 297, er ikke sikker, må evt sjekke imorgen. usikker på åssen lakk det er, men kan godt lakke dem mot et lite tillegg da jeg jobber som bil lakkerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy91 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Gir deg et bud på 500,- + eventuell frakt med forbehold at de passer coupe. Skal sjekke ut dette nermere i morgen, men er nesten sikker på at det er likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå