mariusea Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 Gir deg et bud på 500,- + eventuell frakt med forbehold at de passer coupe. Skal sjekke ut dette nermere i morgen, men er nesten sikker på at det er likt blir litt for lite da dette koster nytt 2500 kr.
andy91 Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Hva selger du de for da? Dårlig råd for tiden med russetid osv
mariusea Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 Hva selger du de for da? Dårlig råd for tiden med russetid osv tenkte meg hvertfall 1500 kr for det.
toretull Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Hvilken farge er det på speilene, ser ut som den muligens matcher min bil. Mener å huske fargen som Montreal 297, er ikke sikker, må evt sjekke imorgen. usikker på åssen lakk det er, men kan godt lakke dem mot et lite tillegg da jeg jobber som bil lakkerer? Passer de på en 1997 Touring så tror jeg speilene er solgt til meg, forusetter en meeeget snill pris på lakkering
mariusea Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 Passer de på en 1997 Touring så tror jeg speilene er solgt til meg, forusetter en meeeget snill pris på lakkering er sikker på dem passer en touring. skal høre med sjefen om hvor mye det vil koste meg for å lakke dem. men skal ikke på jobb før tirsdag nå, så blir ikke før evt da
CaS_E34 Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Er dette slike universale m3 speiler som det er mulig å kjøp adaptere til?
toretull Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Passer de på en 1997 Touring så tror jeg speilene er solgt til meg, forusetter en meeeget snill pris på lakkering er sikker på dem passer en touring. skal høre med sjefen om hvor mye det vil koste meg for å lakke dem. men skal ikke på jobb før tirsdag nå, så blir ikke før evt da Den er grei
mariusea Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Er dette slike universale m3 speiler som det er mulig å kjøp adaptere til? det sitt på adapter på dem
toretull Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Speilene er reserverte frem til tirsdag Tar kanskje lyktene også.
mariusea Skrevet April 10, 2010 Forfatter Skrevet April 10, 2010 bump! selges billig nå! speil å lykter er reservert. men alt annet selges billig!
mariusea Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 ingen som treng deler? selges fort denne uka! kan komme med skambud evt.
mariusea Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 bump! dette må bort fort som det. så selges billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå