Jan Tore Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 God dag. Skiftet hetter på coilene her om dagen, og så at det lå olje i tennpluggbrønnene. Dette kommer selvsagt pga lekk toppdekselpakning. Gjør det noe om det kommer olje ned i sylinderene? Eller vil dette forbrennes når jeg starter motoren igjen. Evt. hva burde jeg gjøre før jeg skrur ut tennpluggene. /Jan Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 ta å blås nedi med luft med en kompressor før du skrur ut pluggene, så om du skal bytte plugger og om det renner noe olje nedi så forbrenne motoren dette, men vil komme noe blårøyk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Har ikke tenkt å bytte plugger, men vil oljen ødelegge pluggene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 vil ødelegge coiler ettervært. ingen fare å slippe olja ned i sylindern, det blir borte når du starter opp uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Slapp olja ned i syl når jeg bytta pakninga sist Du bør også bytte nr9 på bilde, så du får stramma til nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Slapp olja ned i syl når jeg bytta pakninga sist Du bør også bytte nr9 på bilde, så du får stramma til nok.. Den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 du kan risikere å få overspenning i pluggen slik at coilen tar kvelden... det er litt kjipt! og ikke minst dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå