j_b Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 trenger sånn metall plater for å sveise på hjulbuen/skjermen, fikk høre at det er noen som selger sånt for å bredde ut skjermen eller sveise rust. er det noen som vettttt??? haster litt!!
S.Arnesen Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Veng har jo slikt. Hvordan passformen er varierer litt men... www.veng.no (tror jeg)
j_b Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 hei jeg finner jo ikke noe der, ikke noe produkter finnes under bmw jo!! hmmmmm....
SteffenM2 Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Du må velge modell også. Se godt over siden, så ser du hva som mangler, den er litt teit den sia der.
fish Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Jeg fant hjulbuer og div annet hos www.schmiedmann.no Vet ikke noe om passformen, men dem sier den skal være bra. Blir å bestille til min bil der hos dem.
j_b Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 Jeg fant hjulbuer og div annet hos http://www.schmiedmann.no Vet ikke noe om passformen, men dem sier den skal være bra. Blir å bestille til min bil der hos dem. hvilken bil fant du til? jeg finner bare gtr styling og slik, jeg ser etter for e36 forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå