hardrocxsludge Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Heisann vurderer å kjøpe meg ksport bremser nå som jeg bygger meg understell til bilen så gjør jeg det ordentlig med bremser å ! men litt usikker på hva som skal kjøres på med . er en del her som har ksport har jeg sett, funker bremsene bra, og hvilken størrelse vil dere annbefale på e36 ? er sommer bil så skal ikke på noe mindre enn 19 " felger . del gjerne erfaringer og hvordan de er kvalitetsmessig osv ! pøs på .. Takk for svar Mvh Joakim Link to comment Share on other sites More sharing options...
hardrocxsludge Posted April 8, 2010 Author Share Posted April 8, 2010 bump ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hardrocxsludge Posted April 9, 2010 Author Share Posted April 9, 2010 Må være noen her som har erfaringer å dele ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Såvidt jeg har hørt skal det være bra i forhold til pris. Med mindre du har enormt med effekt er det ingen vits med mer enn 330mm.. som i k-sport-verdenen nok er det minste de har. Bumpe etter en halvtime..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hardrocxsludge Posted April 9, 2010 Author Share Posted April 9, 2010 Hvordan høres 356 med 8 stempler foran opg 330 med 6 stempler bak ut ? tror det er et ganske godt valg . Har ei rå m50b25 blokk som blig bygd opp nå i nærmere tider . er derav grunnen til at jeg vil ha bremser også . var utrolig mange innlegg denne dagen så den havnet fort på side 3 . Men takk for innlegg, er bare å pøse på, all info taes godt imot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts