pIMp Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 2 Stk helt nye FIA godkjente seter. Kun vert prøvemontert. Er tilpasset E30 nå, men universalfestene kan tilpasses hvilken som helst bil. Det ene sete er møkkete pga prøvesitting med støvete kjeledress. Pris 3000kr/ bud Kontakt meg på PM eller 99 72 15 73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Glideunderstell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Glideunderstell? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 Ingen som vil ha Bøtteseter / bøttestoler til en billig penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 hvordan passer dem meg da tror du? 185cm 85kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 hvordan passer dem meg da tror du?185cm 85kg Det skulle passe bra, du er kanskje litt høy. Jeg er 178 og 69Kg, og de er litt store for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 kan by 2000,- med forbehold om at dem passer, bor jo bare en drøy time unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 kan by 2000,- med forbehold om at dem passer, bor jo bare en drøy time unna Det er alt for lite. Priset disse rimelig med håp om at de skulle bli solgt raskt og greit uten pruting. Stolene er mye penere enn de ser ut på bilde. Nye bilder er på vei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 kan by 2000,- med forbehold om at dem passer, bor jo bare en drøy time unna Det er alt for lite. Priset disse rimelig med håp om at de skulle bli solgt raskt og greit uten pruting. Stolene er mye penere enn de ser ut på bilde. Nye bilder er på vei.... Var det jeg regnet med at du ville bli kvitt dem rimelig raskt, budet mitt står i allefall om du sku ombestemme deg. er ikke noe hast med stoler for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 F***. Hadde ikke fått med meg denne tråden. Skulle hatt de, og det er jo rett rundt svingen også. Elendighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Flaks jeg kom hjem fra nederland i tide da=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå