Andreass325 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Har nå kjøpt min første bmw og venter spent på den:)! det er da en 1987 325i coupe:) akkurat nå blir den rustbehandlet og nylakkert! Noen specs som jeg vet om den nå er : m tech 1 front og bakfanger bilstein dempere ( litt senket tror jeg ) Tsw felger 17'' sommer og 15'' vinterdekk momoratt ( dette er noe jeg sterkt vurderer og bytte) originalt tøyinteriør ( Er litt slitt og har lyst til og sette inn skinn:) ) Har da en liten chip i bilen, men ikke stor ifra 5 - 10 hest ekstra tenker jeg Noe mer kommer jeg ikke på i farta, men mer kommer det til og bli! har da planer til den:) hvite blinkers, senk, tona soting, effektanlegg, nye felger og tåkelys:D Bilder etter lakkering kommer:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Venter spendt på bilder:-) Hva annet av utstyr er det i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Følelsen du har nå er fantastisk, håper du ikke blir skuffet... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreass325 Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Litt usikker på hva mer utstyr, men det skal finnes ut:)! Håper heller ikke jeg blir skuffa:)! som sagt gleder meg som et lite barn på juleaften:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Du kan jo også spørre BMW om å få den orginal utstyrslista til bilen din. Ta noen interiørbilder også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Gleder meg til å se og prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå