Andreass325 Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Har nå kjøpt min første bmw og venter spent på den:)! det er da en 1987 325i coupe:) akkurat nå blir den rustbehandlet og nylakkert! Noen specs som jeg vet om den nå er : m tech 1 front og bakfanger bilstein dempere ( litt senket tror jeg ) Tsw felger 17'' sommer og 15'' vinterdekk momoratt ( dette er noe jeg sterkt vurderer og bytte) originalt tøyinteriør ( Er litt slitt og har lyst til og sette inn skinn:) ) Har da en liten chip i bilen, men ikke stor ifra 5 - 10 hest ekstra tenker jeg Noe mer kommer jeg ikke på i farta, men mer kommer det til og bli! har da planer til den:) hvite blinkers, senk, tona soting, effektanlegg, nye felger og tåkelys:D Bilder etter lakkering kommer:)!
Tiller Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Venter spendt på bilder:-) Hva annet av utstyr er det i bilen?
316 Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Følelsen du har nå er fantastisk, håper du ikke blir skuffet... !
Andreass325 Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 Litt usikker på hva mer utstyr, men det skal finnes ut:)! Håper heller ikke jeg blir skuffa:)! som sagt gleder meg som et lite barn på juleaften:)!
Tiller Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Du kan jo også spørre BMW om å få den orginal utstyrslista til bilen din. Ta noen interiørbilder også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå